Selasa, 11 November 2008

Tinggal Kenangan

Cerita ini bukanlah seratus peratusnya benar,adalah sikit sebanyak diputar belitkan semuga sedap dibaca.

Mior nama aku dilahirkan disebuah daerah di Perak..Nama Penuh aku Miorlah Bin Kulop Lah.Aku ni berkerja bukanlah besar sangat ,harap kan konek aja yang besar..Nak kahwin tak berduit ..bak kata orang Perak Harapkan keras aja Beras tak ada....

Dioffice aku adalah seorang amoi Connie namanya.Dia ni Pelik sikit pakaian nya adoi punya la singkat ,mula mula aku ni tak lah minat sangat dengan dia tapi dah selalu pergi makan dengannya lain pulak jadinya dari selalu makan bersama hinggakan hantar kerumah.Bila dah selalu hantar dengan kereta Alfa aku tau saja lah tangan gatal aku pun ni bukan boleh diam ,mulalah mengurut gurut peha Connie yang putih lagi melepak tu..Dia tak melarang pun..

Satu hari aku ni dah macammana terajak dia datang kerumah aku lepas kerja.Dia tak menolak langsung mengikut.Sampai dirumah aku,aku menjamunya segelas air oren sambil menuntun drama Cina di TV 3 ..sambil menonton TV aku tak lepas peluang untuk menjamah apa yang terhidang disisi aku.Connie aku lihat tak membantah langsung bila tangan aku merayap rayap kedalam skirtnya.Aku kini bertindak lebih berani dengan meraba kedua gunungnya yang ternyata rendah sekali.Connie tak berkata apa apa dan aku meramas ramas kedua gunungnya dan dia mula menunjok reaksi sambil berkata." Please Mior dont do that".Aku tersentak seketika tapi dalam hati aku ,aku bertekat menjamah Connie hari itu...Batang aku pun dah mula tak tentu arahnya .Aku tak putus asa kerana usha itu tanda kejayaan.Aku memberanikan lagi aksi aku dengan mencium rambutnya kemudian leher sambil tangan aku mencari cari butang bajunya.. "Please..Mior Please..drama Cina masih lagi keudara di TV 3 dan aku makin rancak mengoda Connie dan jari jari aku masih ligat menbuka butang baju Connie yang aku nampak dan rasa sudah tidak lagi bergitu tekun menghayati drama diTV melainkan meghayati godaan aku yang masih mengomol hampir seluruh anggota badannya.Kini aku dah berjaya membuka sebahagian dari bajunya dan terdamparlah kedua dua gunungnya tapi masih bercoli pink.Aku menyelak sedikit colinya dan mulut yang nakal terus menghisap puting kanannya dan Connie kini tak berkata apa apa selain " eem..emmm .emm terdengar dari mulutnya.Aku terasa kini jari jari Connie kini pun dah mula memainkan peranannya dengan memasukan kedalam baju aku dan mengentil gentil tetek aku dan ini menambah kesetiman aku."Connie please Take off Your Bra "pinta aku

"Why me " balas Connie.Aku pun memang dah stim habis terus membogelkan gunungnya dan aku hisap keduanya saling ganti.Aku tak sedar bila pulak aku membogelkan diri aku yang mana aku sedar hanya tinggal underwear saja.Kini Connie lebih ganas dari aku,jari jari nya kini dah berada didalam underwear aku dan mengurut gurut batang aku yang dah sedia untuk bertindak pada bila bila masa aja.Drama Cina dah berganti dengan Roda Impian ,aku dan Connie tak minat lagi..Aku kini memberanikan diri melucutkan skirt Biru Connie dan tinggallah underwear Light Pink nya aja yang menutup lurah belantarnya yang sangat aku idam idamkan.

Tiba tiba talipon rumah ku berbunyi .Aku biarkan dan berbunyi lagi dan lagi.Aku terus meneruskan aksi aku dengan menarik kebawah underwearnya dan aku kini mengubah posisi aku dari duduk disisinya ke mencangkung dihadapannya pula.Aku mula mencium dari kedua gunungnya kebawah sehingga kelurahnya yang hanya desaluti oleh sedikit hutan belantara yang tak begitu tebal.

Tiba tiba talipon rumah aku berbunyi lagi bertubi tubi dan memaksakan aku memberhentikan aksi setika dan menjawap talipon,rupa rupanya dari kawan aku Hizam yang dah dekat sampai rumah aku....apa punya malang nasib hari ini.....ok aku stop dulu nanti aku sambung balik..........


Nukilan
"Unknown"

Tiada ulasan: