Selasa, 11 November 2008

Tangga

Mula-mula tu aku rasa tension sangat sebab tak tahu nak buat apa,so aku pun duduk kat tangga di apartmen aku.aku selalunya kalau tension sangat aku akan hilang tension aku dengan melancap.jadi hari tu aku pun melancap kat tangga. bila aje sampai kat tangga aku terus buka seluar aku dan seluar dalam aku.lepas tu hanya pakai baju aje. aku pun duduk la kat tangga tu dan aku urut zakar aku.aku memang dah biasa melancap ni.aku paling kurang melancap satu hari sekali.lepas tu aku suka juga minum air mani aku.sedap rasanya.orang kata banyak khasiat.

Tengah aku urut zakar aku tu.zakar aku stim habis.keras.zakar aku menegang.kalau picit memang rasa macam picit batu .aku pun urut zakar aku sampai air mazi keluar.aku jilat tangan aku yang penuh dengan air mazi.rasa biasa je air mazi aku.tengah sedap urut zakar aku.tiba-tiba satu kak tu datang.aku tak perasan pun.kak tu datang dari tangga atas.kak tu senyum je tengok aku.lepas tu kak tu datang kat aku dan duduk sebelah aku.kak tu senyum lebar je.aku tergamam juga.nak kata malu tu malu juga.tapi aku tengah stim masa tu mana nak ingat malu.tapi aku memang tak sempat pun nak pakai seluar aku. kak tu asyik senyum je kat aku.

Lepas tu kak pegang zakar aku.kak tu kata boleh tahan juga zakar aku. kak tu urut zakar aku.zakar aku keras bukan main lagi.tangan kak tu basah dengan air mazi aku.lepas tu kak tu jilat tangan dia.kalau kauorang nak tahu kak tu masa tu pakai baju kurung tapi pakai baju aje tak pakai kain.bukan main putih lagi betis kak tu.tak ada bulu.aku bukan boleh tengok perempuan pakai baju kurung,tambah-tambah lagi kalau kain sutera ,sure aku mesti melancap.kak tu pakai baju kurung sutera.bagi aku memang seksi habis.dah la tu bau badan kak tu juga boleh tahan.sedang kak tu urut zakar aku.aku memang stim gila.aku selak baju kurung kak tu.putih gila paha kak tu.aku nampak puting tetek kak tu timbul.macam tak pakai baju dalam aje.tapi tetek kak tu boleh kata tak berapa besar sangat la.tapi bau badan kak tu cukup best buat nafsu aku naik lagi gila.lagipun kak tu tengah urut zakar aku.

Bila kak tu naik stim.badan kak tu jadi panas.aku dapat rasa panas badan kak tu.aku pun masukkan tangan aku dalam baju jurung kak tu.dah basah habis paha kak tu.vagina kak tu pun dah basah habis.aku urut vagina kak tu.lepas tu aku jilat jari aku yang dah banyak air mazi kak tu.terasa best pula masa tu.kak tu dah naik stim gila.kak tu cantik juga.ada la macam nora penyanyi tu.rambut pun sama.lepas tu masukkan kepala aku dalam baju kurung kak tu.kak tu diam aje.aku terus jilat vagina kak tu.panas lembap betul vagina kak tu.aku rasa best habis.aku jilat kelentit kak tu.kak tu hanya keluarkan suara kecil aje takut nanti orang lain dengar.aku kucup dan cium mulut kak tu.basah juga bibir kak tu.ini lah first time aku cium.masa aku cium kak tu,tangan aku ramas tetek dia.kak tu masih lagi urut zakar aku.lepas je lebih kurang 10 minit.aku tanggal baju kurung kak tu.wow,memang tak pakai baju dalam.tetek boleh tahan juga.aku jilat lagi tetek kak tu.puting tegang habis.tangan aku masih lagi meraba dan mengurut vagina kak tu.air keluar melimpah.basah tangga.macam tumpah air pula.tangan aku basah habis lepas tu aku sapu air mazi kak tu kat tetek dia.

Sebab aku dah stim habis.aku baringkan kak tu.aku gesel-gesel zakar aku kat vagina kak tu.rasa panas habis.aku dah tak tahan.aku cuba masukkan zakar aku dalam vagina kak tu,tapi punyalah payah.anak dara lagi katakan.aku tekan kuat-kuat zakar aku dalam vagina kak tu.kak tu jerit perlahan-lahan je. muka kak tu dah merah dah.badan aku dan badan kak tu dah berpeluh.bau badan kak tu jadi bertambah best bila makin banyak peluh.bau vagina kak tu pun boleh tahan. aku dah tahan ,aku jolok terus zakar aku masuk dalam vagina kak tu.kak tu tak kata apa-apa,aku tengok muka kak tu stim aje.aku dayung keluar masuk zakar aku dalam vagina kak tu.aku rasa gembira sebab aku dapat rasakan vagina anak dara.pertama kali pula tu.masa aku dayung tu,aku rasa panas habis.best gila.aku dayung ada la dalam 20 minit.wow power juga zakar aku.

Bagi banyak cerita-cerita seks melayu yang aku baca mereka suka buat style doggy.tapi aku tak suka.aku hanya suka jilat vagina perempuan dan main tetek perempuan. lepas aje air mani aku pancut dalam vagina kak tu.aku terus terbaring atas badan kak tu.kak tu aku rasa dah klimaks banyak kali juga sebab banyak gila air kak tu keluar. lepas tu aku bangun,aku pakai balik pakaian aku.kak tu pakai balik baju kurung dia.lepas tu kita orang lepak lagi kat situ.aku tanya kak tu puas tak malam ni.kak tu jawab best,tak macam dia baca dalam cerita seks.bagi dia cara aku dah kira ok.tapi kak tu kata dia suka posisi 69.tapi aku kata kat tangga ni susah sikit.nanti kita buat lain kali. kak tu kata boleh.lepas tu kita orang cari tempat lebih best supaya kitaorang boleh buat cara 69.

Mungkin cerita aku ini tak berapa best sangat sebab benda berlaku kejap aje.nanti aku akan ceritakan lagi di masa akan datang.so tunggu ajelah.


Nukilan
"are_yep@hotmail.com"

Tiada ulasan: