Khamis, 6 November 2008

Staffku Part 2

Aku memang gersang apa taknya isteri aku lansung tak mahu layan aku.Katanya sibuk,penat,dah tua tapi umur belum pun 30 dan aku pulak baru awal 30an.Aku teringat ida, terasa-rasa pantatnya yang tembam,kelentitnya yang panjang dan teteknya yang saiz 32. 3 bulan telah berlalu, tiba-tiba ida call kata nak datang KL lawat emak saudaranya.Emmmm bestnya.

Saat yang ditunggu pun tiba, aku jemput ida di Pudu Raya.Ida saja ambil tiket malam supaya dapat jumpa aku.Bila ida turun dari bas aku rasa macam nak terkem je. Ida senyum je, tu yang aku tambah geram.Masuk je dalam kereta ida terus dakap dan cium pipi ku.Abang tak tahanlah .. tulah ayat yang ida ucapkan.Tangannya terus masuk kedalam seluar aku sambil meramas-ramas awangku. Aku terus memandu dan kami menginap di rumah tumpangan kat bukit bintang.Sesampai je dalam bilik aku terus terkam ida, aku bogelkan dia, aku uli dan aku hisap teteknya.Aku terus kepantatnya lalu aku jilat sepuas-puasnya.Ida mengerang keenakkan.

Setelah puas aku menguli ida, ida pula menghisap awangku.emmm ..aku rasakan bagai dunia ini milik aku dan ida sahaja. aku dah tak tahan lagi lalu aku tusukan awangku ke pantat ida yang tembam dan berair.ku tusuk sedalam-dalamnya.setelah penat berjuang akhirnya aku pancutkan air mani ku kedalam pantat ida.setelah aku keluarkan awangku, ida terus menjilat hingga kering. kami terus berasmara sehingga pagi.masa berlalu begitu pantas.akhirnya aku terpaksa berpisah dengan ida.Kini sudah lebih 6 bulan aku tidak bertemu ida.Mungkinkah aku akan bertemu ida lagi ..atau aku akan bertemu dengan ida yang lain ...ida emaillah kepada ku amir68@theglobe.com.
cerita benar sebenarnya.


Nukilan
"Unknown"

Tiada ulasan: