Khamis, 6 November 2008

Sepupuku Ati

Pe kabar semua..Aku pun nak berkongsi pengalaman dengan korang semua. Kegemaran aku biasalah melancap sambil tengok blue..maklumlah nak dapat cipap susah..Aku biasa melancap pakai gambir sarawak.Pehh pakai gambir sarawak masa melacancap memang nikmat boleh tahan lamer.. Aku mula pakai gambir nie sewaktu aku mengendap bapak aku beromen dengan mak aku..Aku nampak bapak aku sapu benda kat batang dia sebelum koneknye masuk kat cipap mak aku..Semenjak ari tu aku mula merembat gambir sarawak bapak aku tu untuk dijadikan modal melancap..Kalau pakai gambir nie biasanye kote aku tahan sampai sejam..Sejak ari itulah kote aku semakin membuat hendak mencari
cipap..

Nak dipendekkan cerita satu hari rumah aku takder orang tinggal aku sorang dan aku melakukan aktiviti aku menonton blue film..Sambil aku menonton biasalah aku main adik aku tu samer samer dgn gambir…Rupanye-rupenye aktiviti aku nie selalu diperhatikan oleh jiranku iaitu sepupu aku namaye Ati..Dia sebaya dengan aku..Aku sememang tak tergamak hendak beromen dengannye maklumlah sepupu..

Hari tu rupenye dia ader memerhatikan aku…Aku pun tak perasan dengannye… Sedang aku syok melayan adik aku sorang nie…Tiba-tiba Ati nie muncul depan dengan berkembam..Masa tu muka aku merah padam sebab menahan malu dan aku terus menyarung seluar…Namun dalam hati aku ader can juga aku baham cipap sepupu aku..Maklum sepupu aku nie boleh tahan juga.Kalau korang tengok adik memamng naik punye…Lepas tu sepupu kata kat aku dia nak join ..Aku pun aper lagi dah rezeki sepupu pun sepupu janji dapat cipap..Maklumlah baru pertama kali..

Sepupu aku nie baru baru pertama sekali jadi paham-paham la…Lepas 10 minit aku nampak dia dah tak senang duduk… Kemudian tangan aku mula meraba tengkoknya dan membuka kembannye..Rupe-rupenye dia tak pakai coli aper lagi..Nampak lah buah dadanye yang mula mengeras..Dia punye besar boleh tahan juga…Kemudian tangan aku mula meramas-ramas dia punye buah dada..Nafasnye mula kencang…Lepas tu tangan aku pula meraba cipapnye yang masih sisaluti dengan seluar dalam..Dia punye basah jangan ler cakap habis basah cadar aku dibuatnye..Pantatnye yang tembam tu membuat aku tak sabar lagi..tangan aku juga meraba-raba putingnya.. Aku mula menghisap cipapnye yang basah tu. Aku nampak dia dah mula mengerang selepas aku menjilat cipapnya dan terus klimeks..lepas tu aku suruh dia kulum adik aku. Aper lagi dia pun bagai singa lapar mengulum batang aku, macam nak tercabut rasenye batang aku…Nasib baik masa tu adik aku nie dah aku sapu ngan gambir serawak kalau tak dah lama terpancut dalam mulut dia.

Lebih kurang hampir setengah jam aku berdua dalam posisi 69 lalu aku ke acara seterusnya, memecahkan dara sepupuku nie..Mula mula aku tengok muka dia seterusnya, memecahkan dara sepupuku nie..Mula mula aku tengok muka dia merah padam.. Tapi dia kata dah tak tahan lagi.. dia suruh aku masukkan cepat batang aku ke dalam cipapnye.. lalu tanpa belas kasihan aku aku meyodok pantat sepupuku ..dia kata dia terasa sakit..aku nampak darah mula mengalir dari cipapnye dan aku tahu yang aku dah membolosi daranya….Selepas itu mulalah aku melalkukan aktiviti sorong tarik dengan pelbagai kaedah yang aku pelajari dari menonton blue film..dekat sejam rasenye aku membaham cipapnye…sepupuku nie entah berapa kali dah klimeks dia dah lemah longlai ..tapi adik aku nie masih bertahan maklum pakai gambir sarawak..

Aku pun teruskan aktiviti aku sampai satu masa aku rase batang aku nie panas dan aku terasa nak terpancut..lalu aku mengeluarkan adik aku dari cipapnya dan memancutkan kemukanye..lepas tu dia mengolom adik aku sehingga licin mani aku..dia kata dia puas sangat….dia kata aku hebat..sejak daripada itu aku selalu main dengan dia asalkan ader peluang..


Nukilan
"Unknown"

Tiada ulasan: