Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Isnin, 20 Oktober 2008

Rahsia Kakak Angkat

Sorrylah aku ni bukannya seorang penulis novel tapi hanya nak ceritakan kisah benar hidupku masa lalu. Cerita ini bermula apabila kakak angkat aku bernama Yati (nama samaran) telah membawa aku ke rumah makcik rakannya. Kalau tak silap umur aku masa tu 13 tahun dan kak Yati dalam usia 20an . Kak Yati ni anak jiran keluarga aku, sebab tu ibu bapa aku tak kisah sangat.

Berpeluh aku bila dapat tahu makcik tu nak tindik lubang di kemaluan aku.. Fuhhhhh…. Seram sejuk badan aku tiba-tiba kak Yati berkata "Bukalah seluar apa nak malu dengan kak Yati !!!… bukalah sayang tak sakit…" bisik manja kak Yati di telinga aku masa tu. Serba salah aku masa makcik tu minta kak Yati tanggalkan seluar aku. Ohhhhh panik aku… panik bila kak Yati mula tanggalkan seluar aku lalu memeggang kemaluan aku. Terkejut mata aku melihat makcik tu menunjukkan jarum berwarna emas pada kak Yati dan minta aku bertenang. Sudah ada Yati kata makcik tu setelah melepaskan kemaluan aku dari tangannya. Selamba saja aku tengok kak Yati dengan tersenyum terus menghisap kemaluan aku. Emmm.. emm…… suara keluahan kak Yati sewaktu air mani aku terpanjut keluar dalam mulutnya. Emmmmm.. nanti kak Yati nak buat lagi boleh tak? Bingung kepala aku nak berikan jawapan bila makcik tu kata apa salahnya tolong kakak, nanti dia belanjalah. Aku pun macam burung terkukur teranggok-anggok. Mula dari hari tu aku tak malu dengan kak Yati sehingga selepas beberapa hari hari pertunangannya dia meminta aku memasukkan kemaluan dalam farajnya.

Ahhhh… masukkan jangan takut, dah mula masuk ni… tekan dik!!!! Kemaluan aku terasa kehangatan bila dapat memasuki dan kak Yati tersenyum melihat aku masa tu. Sedap dik… emmm….sedap !!!!!!!!! Sedap tak dik? Tanya kak Yati pada aku supaya keluar masukkan kemaluanke dalam farajnya. Sedap juga… tapi sakit sikit masa nak masuk tadi jawab aku selamba. Setelah beberapa minit kak Yati memeluk kuat tubuh dan membisikkan kesedapan berulang kali sewaktu air mani aku terpanjut keluar dalam farajnya. Boleh tahan juga adik aku punya walaupun baru nak masuk 15 tahun - kata kak Yati pada aku dan memesan supaya rahsiakan dari orang lain. Semenjak hari tu bila aku dan kak Yati dah macam suami isteri. Tak kira siang atau malam sebab selepas hari pertama dengan aku , tunangnya pula pada hari kedua. So dia cakap tunangnya tak akan berpaling tadah padanya. Bila aku tanya kenapa dia membisu seribu bahasa hingga aku naik gila fikirkannya. Akhirnya dia beritahu aku itulah rahsia tindik makcik tu pada aku sampai bila-bila. Kalau orang perempuan lain tahu aku memilikinya mahu kering air mani aku di sedutnya buat penyeri muka. Kerana takutkan rahsia tu aku bertekad kahwin usia muda 21 tahun sekurang-kurangnya selamat juga air mani aku dari di salah guna. Kalau isteri membuatnya tak akan menjadi sebab aku suaminya. Ehhhh selamat juga aku akhirnya dari rahsia penyeri wanita. Sekarang bertanya pula hati aku apa makna sebenar maksud lagu CINDAI hingga cerminnya retak waktu berhias.

Sesiapa wanita tahu rahsia menutup semula lubang tindik email lah…. heeh@hotmail.com


Nukilan
"heeh@hotmail.com"

Tiada ulasan: