Rabu, 15 Oktober 2008

Permata Kongsi

Pada malam itu aku tengah jual berger dengan member seperti biasa. Tepat jam 8.30 mlm seorang rakanku yang berkerja dengan jabatan Bomba datang . Aku ingatkan dia nak beli berger tapi pada malam itu dia berkata ada awek (dua orang) boleh makan punya. Aku pun naik syok. Jadi aku janji dengan dia yang aku boleh free pada pukul 1100 malam saja sebab kesian tengok member sorang-sorang jual berger. Tepat jam 1100 malam kawanku (mus) pun datang dengan keretanya. Aku pun sound kat (member berger) mail yang aku adalah sikit nak selesaikan. Mail tak tau, tetapi dia syak lain macam saja. Lepas tu mus suruh aku mandi dulu dan tukar pakaian dan aku ajak dia ke rumahku. Lepas mandi aku ikut dia dengan keretanya yang cantik berwarna merah.

Dia bawa aku pusing pekan tempat kami tinggal tu dan selepas 10 minit kami pun sampai ke tempat tersebut. Mus kata padaku, cuma sorang awek saja mahu tapi boleh kongsi. Aku rasa terperanjat, sebab tak pernah buat double bonus. Jadi aku terima saja. Tempat tersebut dikawasan rumah kedai. Perempuan tu tinggal kat atas. Jadi Mus pergi dulu naik ke atas dan dia akan sound kat aku kalau semuanya okay. Lepas 5 minit dia (mus) oun suruh aku naik tandanya perempuan itu setuju. Masuk je kat rumah sewa kedai tersebut aku rasa lain macam je. Mus pun suruh aku masuk dalam satu bilik tidur. Didepanku terbujur sebentuk lembaga separuh bogel. Akupun terbeliur melihat perempuan tersebut walaupun lampu samar-samar saja. Mus pun suruh aku tanggalkan pakaianku. Pada masa itu butuhku telah mula naik sebab aku tak pakai seluar dalam. Mus pun tanggal semua pakaiannya. Mus pun suruh aku mulakan tapi aku segan-silu sebab tak pernah. Mus mulakan dengan menghisap tetak dan buah dada perempuan yang gemuk itu. Aku pun mengikut mus . Butuh ku semakin naik dan awek itupun sama . Begitu juga dengan Mus. Mus pun menjilat cipap awek yang tengah basah tu. Sementara awek tu menghisap butuhku. Awek tu merasa begitu syok sekali. Kami melakukan pelbagai cara, lepas acara biasa ,kami meneruskan acara doggy . Awek tu hisap butuh mus pula dan aku menunjamkan butuhku ke dalam syurga awek tersebut. Kami melakukannya lebih kurang sejam. Lepas tu kami kembali ke acara biasa.

Mus menyuruh ku mengamput awek tu yang tengah climax. Awek itu berbunyi....ah.....ah....sedap....sedap.....sedap...... Aku pun terus-menerus medayung senjataku ke dalam cipap awek tu. Lepas tu air maniku terpancut kedalam pukeknya. Kemudian tiba pula giliran mus melakunkan babak-babak yang kurang sama. dan dia juga memancutkan air mani dari butuhnya ke dalam pukek awek tu. Setelah selesai,awek tupun masuk kedalam tandas dalam keadaan bogel. Masa tu semua kami berbogel. Apabila aku terlihat gerak-gaya awek tu, barulah ku perasaan yang awek tu adalah isteri kawanku tu.. iaitu mus. Tapi aku diam saja. Setelah pakai pakaian, mus pun menghantarku balik . Dalam perjalanan mus betanya sama ada aku kenal perempuan tu. Aku anguk saja. Tapi aku tak sangka yang mus sanggup buat perkara tersebut. Tapi aku juga rasa syok sebab dapat pengalaman baru. Dan aku berpesan kepada rakan-rakan dilaman ini supaya berhati-hati semasa memilih kawan. Sebab kawan boleh menjadi lawan.

Sekian. Jumpa lagi.


Nukilan
"Unknown"

Tiada ulasan: