Isnin, 20 Oktober 2008

Pengalaman Hari Raya Haji

Seingat saya perkara nie berlaku dalam tahun 92 dan ia berlaku pada hari raya haji.Bermulanyer begini....pada pagi hari raya rumahku didatabgi oleh seorang gadis yang bernama Julie dan aku amat kenal skali akan dia iaitu salah satu jiran aku dan yang ketara dan yang orang amat mengenalinyer ialah kerana breast nyer atau dikenalai sebagai tetek yang besar lagi bulat yang tidak kena dengan badan nyer yang comel loteh lagi kecil.Aku tinggal seorang sahaja maser tu .........mereka (Julie,Liza,Shelin)ingin beraya kat umah aku.......tapi orang tuaku takder aku cakap kat diorang datang petang.........mereka pun pergiler rumah member lain tapi Julie masih ingin tinggal atau lepak kat umah aku............selepas Liza dan shelin beredar julie menutup pintu rumahku tanpa ku sedari aku telah dikucup oleh nyer.Sebelum nie aku ader pengalaman jugak tapi semua maser tengok tape ajer..........so tanpa berlengah lagi aku pun tarik Julie masuk kat bilek aku.aku mengucupnyer lalu memberikan sup lidah ku yang masih belum digunakan.........dia membalas dengan rakus nyer......dalam pemikiran aku.......aku raser dia nie memang bukan pertama kali lakukan perkara nie.Aku membuka baju kurung nyer lalu tanpa tanganku membuat kerja dia pun menanggalkan bra nyer dan underwear nyer yang berwarna hitam.Aku menjilat tetek nyer yang bulat lalu hingga ke kelentiknyer.........dia mengerang kesakitan.....lalu aku berkata padanyer bahawa rumah aku tak clear sebab bila2 maser sahaja orang tua aku akan balik...............lalu dia mengajak aku kerumah nyer.........yang sebaris dengan rumah ku...........Buat pengetahuan semua aku tinggal di apartment.......dia kata orang tua nyer balik kampung.........ini sudah baik......aku suruh dia balik dulu nanti aku datang..........line clear.......aku ketuk rumah nyer lalu dia membuka.......dengan keadaan separuh bogel atau dikenali sebagai naked dia menarik tangan aku masuk lalu menuju kebilik dia......dia mengucup bibirku yang dahagakan kenikmatan ini lalu membuka pakaian aku satu persatu........aku bogel.......lalu dia membuka dia punyer bra dan spender....kata orang melayu......tanpa arahanku dia mengulum kotekku yang telag mengeras itu.......memang enak skali bila kotek kiter dihisap.........lalu aku menolak dia kekatil nyer lalu aku menjilat vagina nyer dan kelentiknyer...........dia mengerang kesedapan...........
lalu aku meminta izin dia untuk memasukkan batangku yang dahagakan kenikmatan dunia itu.....dia hanyer tersenyum sinis tanda setuju.........aku memasukkan batangku didalam vaginanyer dapat kurasakan kederasan air yang keluar dari vaginanyer........maka pergerakkanku semakin laju.........dia mengerang kesakitan dan kesedapan......dalam firasat aku dia nie bukan dara lagi tetapi bukan barai....sebab dapat kurasakan kesempitan vaginanyer ader lagi..........mungkin dengan bf dia jer dia lakukan.........saper tahu........selepas dengan berbagai cara dan style lebih kurang 15 minit aku pun mengeluarkan lava yang telah lamer kusimpan keatas badan nyer.........dia mengerang lega...........lalu aku pun baring diatas katilnyer disebelahnyer........aku sempat bertanyer padanyer aku orang yang keberapa yang pernah disentuhnyer..........dengan tanpa segan silu dia memberikan jawapan bahawa aku adalah orang yang ketiga pernah bersetubuh dengan dia..........setakat itu sahaja yang dapat aku ceritakan pengalaman pertama aku dihari raya haji...........orang kekah lembu dan kambing...........tapi aku dapat kekah gadis yang diidamkan oleh kengkawan dan masyarakat rumahku......the end..........WhoeLSe........


Nukilan
"Unknown"

Tiada ulasan: