Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Rabu, 15 Oktober 2008

Penangan Tabiat Melancap

(Diterjemah oleh A Chong)

Joe telah menjadi seorang yang amat pakar dalam melancap, sehinggakan dier boleh melancap tanpa disedari di tempat yang sedikit tersembunyi sehingga dia mencapai klimaks. Semua nyer bermula. Semasa dier berumur 17 thn apabila dier mengetahui bahawa, setiap kali dier masuk kedalam almari didalam bilik nyer, dia boleh mengintai kakak nyer melalui liang lubang udara almari nyer yang tembus ke bilik kakaknya.

Berumur 18 tahun, kakak Joe mengalami pertumbuhan badan yang lebih cepat berbanding rakan perempuan di dalam kelas nyer. Jesie memakai bra saiz 34C (Joe tahu kerana dier melihat coli kakak nyer yang tersidai di ampaian), dan putingnya berwarna merah jambu gelap dengan keadaan yang agak timbul di buah dada (breast) nyer. Pantat nya pula, tidak lah berbulu lebat, mempunyai alur bibir yang cukup mengasyikkan yang boleh dilihat walaupun berada di bahagian tepi badan nya.

Apabila Jesie handak mandi, Joe akan meluru masuk ke dalam almari nya untuk melihat kakak nya mengelap badan, memakai baju untuk masa tidurnya, dan ada kalanya selepas dia mengeringkan badannya, dia hanya akan duduk dengan berbogel didepan cermin sambil menyikat rambut nya yang panjangnya paras dada, dan itu lah masanya Joe akan mengeluarkan batang nya sambil perlahan-lahan melancap sambil melihat putting buah dada kakak nya bergoyang-goyang ketika Jesie menyikat rambut nya!

Kadang-kadang Joe akan bernasib baik apabila sebelum kakaknya tidur, Jesie akan berbaring di atas katil dan mula bermain dengan mengentel putting buah dada serta kelentitnya! Hanya dengan melihat kakaknya mengentel dan mengesel pantat dan payu dara nya membuatkan Joe memancutkan mani nya dalam beberapa saat. Walaupun begitu, Joe meneruskan intipannya dan nasib nya baik apabila melihat kakak nya memasukkan jari kedalam pantatnya masuk dan keluar! Joe tidak pernah melihat sesiapa pun berbuat begitu sebelum ini dan dia terpegun kerana perempuan juga melancap!

Apabila Jesie mencapai klimaks nya, dia menjerit kepuasan dan badan nya berpeluh disertai dengan kekejangan yang hebat! Bergetar-getar badan Jesie menerima penangan klimaks nya itu. Jesie tidak bergerak beberapa minit, terlupa bahawa pantat nya tidak berlapik dan masih dlm berbogel. Pemandangan yang indah!!! Pantat Jesie dalam keadaan merah terbuka serta mengemut-ngemut, penangan deraan yang diberikan nya kepada pantat nya sendiri.

Joe melihat kakaknya Jesie melancap beberapa kali, sehinggakan dia terserempak dengan satu lagi kejadian menarik. Jesie menggunakan sebatang lilin yang tebal sebagai pengganti batang dan merogol dirinya sendiri dengan kuat dan dalam menggunakan ‘batang’ yang besar! Penggunaan lilin oleh kakaknya pada fikiran Joe menyebab kakaknya mencapai klimaks yang begitu hebat! Joe terus pergi ke tempat pakaian kotor, dan setelah mengambil 2 helai seluar dalam kotor Jesie, bolehlah dia melihat kakaknya melancap, sambil meletakkan sehelai di batangnya dan satu lagi dicium oleh nya! (aroma bau pantat Jesie yang menyegarkan) sambil mengendap kakaknya melancap dan mencapai klimaks!

Menggunakan seluar dalam Jesie sudah menjadi kebiasaannya, dan Joe telah mencapai klimaks yang hebat apa bila menggabungkan seluar dalam kakaknya! (satu dimukanya dan satu di batangnya). Kadang-kadang pada waktu malam, Jesie akan mengajak beberapa rakan nya tidur bersama di rumah. Joe tak melepaskan peluang mengintai kawan-kawan Jesie. Walaupun dia tidak pernah nampak kawan-kawan kakaknya berbogel, bagi nya dia tetap puas jika dapat melancap sambil melihat sekumpulan perempuan sekolah tinggi setengah telanjang melompat-lompat dan bermain-main di dalam bilik kakaknya!

Joe pernah melihat salah seorang dari kawan Jesie yang mempunyai payu dara yang besar bernama Karen, dan yang paling menarik perhatiannya, Karen memakai seluar dalam yang ketat, sehingga kesan alur pantat nya kelihatan dari luar. Walaupun Joe tidak pernah melihat Karen berbogel, dia masih berminat untuk melancap, sambil melihat Karen menyilangkan kakinya di atas katil kakaknya, dengan seluar dalam nya mengetat sehingga menampakkan rekahan alur pantat nya yang luas!

Apabila Joe telah mula meningkat dewasa, dia mula mengambil lebih banyak peluang, tinggi risiko yang akan ditanggungnya jika dia dapat dikesan. Dia mendapati seorang jiran wanita di sebelah rumah nya selalu membuka tingkap ketika berada dalam biliknya. Jirannya beranggapan tiada orang melihatnya kerana di situ terdapat pokok-poko renek yang melindung tingkap biliknya. Tembat itu adalah tempat yang sesuai bagi Joe untuk mengintai, dengan tingkap yang sedikit terbuka, senang untuk melihat kedalam bilik wanita itu. Kawasan itu penuh dengan semak untuk Joe bersembunyi.

Nama Wanita itu ialah Ms Logan. Ms Logan jarang bergaul dengan tetangga nya, tetapi Joe tahu bahawa badan Mss logan amat mengiur kan! Joe selalu menyusup keluar dari rumahnya pada pukul 11 malam dan menuju ke tingkap bilik ms logan. Ms logan masuk kebilik pukul 11.15 mlm menanggal baju untuk tidur. Umur nya kira-kira 34 tahun tetapi bentuk badan nyer masih lagi mengiurkan. Ms logan mempunyai payu dara yang besar tergantung di dadanya. Selepas ms logan menanggalkan coli nya, dia selalu menguli payu dara nya. Mungkin terasa sakit kerana seharian berkerja.

Batang Joe terus keras apabila ms logan menanggalkan seluar dalam nya! Dia mempunyai pantat yang tembam tetapi lebih menarik ialah pantat nya dipenuhi bulu pantat yang tebal! Susah untuk melihat bibir pantatnya kerana hutan yang penuh di sekeliling pantat nya. Setiap kali ms logan masuk ke bilik nya, dia pasti akan melancap. Joe selalu memancutkan mani nya apabila mss logan mencapai klimaks nya. Semasa Ms logan klimas, dier akan mengangkang seluas-luasnya dan membuka alur bibir pantat nya seluas-luasnya.

Joe dapat melihat dengan jelas kerana kedudukan pantat ms logan bertentangan dengan tingkap rumah ms logan. Joe dapat melihat air yang mengalir melalui gaung bewarna merah yang sedang memuntahkan laharnya itu. Joe juga akan klimaks bersama-sama ms logan. Ms logan sebenarnya tidak berkahwin kerana terlalu pentingkan kerjaya nya. Jika Ms logan melihat tempat joe melancap, dia pasti akan terlihat kesan air mani Joe yang telah lama bertompok di situ. (Joe melepaskan air maninya di tempat yang sama) Peluang Joe tertangkap adalah amat tipis kerana tempat persembunyian nya amat gelap.

Ada satu lagi tempat Joe selalu melancap. Tempat Joe mencari perempuan ini berlainan dengan yang terdahulu. Tempat nya ialah di sekolahnya diluar bilik rehat guru! Kelebihan nya hanya pintu bilik rehat guru tidak terletak di bahagian tumpuan ramai. Kawasan persembunyian nya sebenarnya adalah tempat lapang di belakang bilik rehat guru. Peluang untuk tertangkap adalah lebih tinggi kerana jika ada orang pergi ke situ, Joe pasti tertangkap!

Joe hanya menunggu di hujung bilik menunggu guru perempuan masuk. Abila seorang telah masuk, dia akan mengekori sehingga dia sama-sama masuk dalam bilik itu. Dalam bilik itu terdapat tandas. Dia hanya mempunyai masa sekurang-kurang nya 2 ,3 minit untuk mengendap. (risiko tinggi) Dia akan berada di luar tandas didalam bilik rehat itu selama 2,3 minit. Setelah guru perempuan masuk ke dalam tandas, dia akan berada diluar tandas, mengeluarkan cermin kecil yang di bawanya dan menyusupkannya ke dalam tandas itu. Jika dia cukup pantas, dia akan dapat melihat cikgu nya menanggalkan panties dan duduk di tandas itu. Sambil itu, dia mengeluarkan batang nya untuk melancap.

Melihat cikgu sendiri menanggalkan panties sehingga menampakkan pantat nya amat menggairahkan. Apabila Cikgu sudah mengeluarkan airnya serta bahan buangan, Joe akan terus beredar dari bilik itu sebelum cikgunya keluar dari tandas. Satu kejadian yang paling mengejutkan telah berlaku pada nya. Ms aley, guru wanita muda disitu pergi ke bilik rehat itu. Joe menyangka kan hanyalah kencing yang biasa, dan joe tidak bersedia dengan apa yang dia lihat. Ms aley menanggalkan panties nyer macam biasa, tetapi dia tidak duduk di mangkuk tandas. Dia duduk di atas lantai sambil mengangkangkan kakinya!

Joe memikirkan apa yang akan berlaku, sehinggalah dia melihat sehelai ‘roti’ di pantat ms aley yang berbulu itu. Dia ingin menukar ‘roti’ yang dipakai nya! Dalam pemerhatiannya, dia dapat melihat cms aley yang cantik itu menanggalkan ‘roti’ yang merah berdarah dan dengan tenang menggantikan dengan yang baru! Boatang Joe macam batu tegangnya apabila melihat kaedah paling sensitive wanita! Batang nya terus memancutkan air mani sehingga kan dia mengambil masa beberapa saat untuk membersihkanya kembali. Sehingga hari itu, setiap kali dia melihat ms aley, dia pasti akan teringat cikgu nya yang menukar ‘roti’ didepannya.!!!!

Perkara yang paling mengarut pernah difikirkan nya, ialah bilik locker pelajar perempuan. Satu hari Sabtu, Joe perlu berada di sekolah untuk membantu set penari petang itu. Pergi kesana sedikit awal memberikan nya peluang untuk masuk ke bilik perempuan untuk meninjau keadaan. Sebelah bilik tukar baju dan bilik mandi terdapat bilik tempat simpan barangan pembersih. Atas pintu pula terdapat jarring udara menyambung ke dlam bilik simpanan itu. Joe mengagak jika dia berada dlm bilik itu semasa perempuan mengadakan latihan bola jarring nya, dia boleh melihat sekumpulan perempuan yang separuh berbogel dlm bilik itu.

Setelah membuat satu perancangan teliti, hari Isnin berikut nya, dia masuk ke bilik perempuan itu. Dia mengitai melalui gril di atas pintu itu. Dia hanya dapat melihat sebahagian bilik itu. Tetapi apa yang dapat dia lihat amat mengejutkan! Mary dan Rhonda sedang ketawa dan bercakap sambil menanggalkan baju sukan mereka, menunjukkan badan mereka yang sempurna itu! Waktu itu, Joe telah mengeluarkan batangnya dan melancap kali pertama untuk hari itu. Sebelum mary dan rhonda keluar, 4 lagi pelajar yang separuh bogel masuk! Joe selalu membayangkan macam mana keadaan payu dara karla, dan sekarang dia tau. Semua pelajar di dalam bilik itu hanya memakai panties sahaja tanpa coli.

Payu dara karla sedikit besar dengan putting berwarna merah jambu! Joe terlampau ingin melihat bagaimana pantat mary dan Rhonda kerana mereka berdua adalah pelajar tercantik di kelas. Joe bernasib baik kerana mereka masuk ke 2 bilik mandi yang berada paling tepi berdekatan dengan tempat joe bersembunyi. Joe dapat melihat bagaimana mereka mandi. Mary mengosok-gosok breast nya dan pantat nya yang di penuhi bulu. Begitu juga Rhonda. Joe telah memancutkan mani nya buat kali ke tiga!

Untuk kali keempat nya dia memancut kan lagi air mani nya dalam masa 2 jam setelah melihat mary mengesel-gesel tuala nya pada pantat nya yang sudah di bersihkan itu. Rhonda pula mengambil masa lebih lama mengesel di pantat nya. Mungkin melancap buat sementara waktu. Joe telah pun letih. Dia menunggu selama beberapa jam sehingga semua orang tiada di situ, baru lah dia keluar dari bangunan itu.

(Bab rekaan Semata-mata)

Selepas setahun berkeadaan begitu. Menghabiskan mani nya dengan melancap sahaja. Joe mula Berasa bosan. Joe hampir masuk 18 tahun. Joe mula memasang keinginan untuk merasa pantat buat kali pertama. Joe nampak nya telah tertarik kepada kakak nya Jesie. Joe telah merancang untuk merogol Jesie kerana sudah tidak dapat bertahan lagi. Satu hari, semasa ibu bapa mereka tiada di rumah kerana pergi ke rumah tasik selama seminggu, joe merancang untuk merogol kakaknya.

Tumbesaran kakak nya benar-benar menaikkan nafsu nya. Joe juga yakin bahawa kakak nya masih belum melakukan hubungan seks dengan lelaki lain kerana Jesie seorang yang pemalu. Malam itu, Joe menyusup masuk ke dalam bilik kakaknya sebelum Jesie masuk. Jesie menyangka kan Joe sudah tidur di bilik nya. Joe bersembunyi di bawah katil Jesie. Jesie macam biasa masuk ke bilik mandi nya. Selepas mandi, Jesie terus ke katil nya dan mengelap- ngelap badan nya yang basah. Selepas itu dia menyikat rambut di depan meja cermin nya. Joe tak dapat bersabar bila melihat putting kakak nya bergetar-getar semasa jesie menyikat rambut. Tapi dia tetap bertahan. Lepas tu kakaknya terus ke atas katil dan terus tidur.

Perancangan Joe nampaknya tak menjadi kerana rancangan nya ialah mengganggu kakak nya masa kakak nya sedang melancap. Walau bagai mana pun. Setelah keluar dari bawah katil, Joe lihat kakak nya tidur dengan nyenyak sekali. Mungkin letih kerana acara sukan petang itu. Joe menukar rancangan nya. Joe mengambil seluar dalam jesie disebelah nya untuk digunakan nanti. Selepas itu, Joe mencari tali untuk mengikat kakaknya di penjuru katil. Joe terjumpa tali nylon di dallam bilik jesie. Perlahan-lahan, dia mengikat kedua- dua tangan kakaknya di setiap penjuru, serta kaki jesie di penjuru bawah. Kemontokan payu dara jesie tidak dihiraukan nya kerana dia lebih menumpukan pantat kakaknya yang putih, tembam dan bersih. Bau pantat nya yang real berlainan dengan di seluar dalamnya.

Joe merasakan tak sedap jika jesie tidur lalu dia menyedarkan jesie. Jesie terbangun dan terkejut melihat adik nya berbogel di tepi nya. Dia cuba menjerit tetapi Joe dengan pantas menyumbat mulut jasie dengan seluar dalam nya sendiri. Jesie tidak dapat meminta tolong. Joe terus mengangkangkan kaki kakak nya sambil melonggarkan tali di kaki nya. Dengan pantas, joe terus memasukkan batang nya kedalam pantat jesie.

Jesie tersentak buat seketika dengan mata terbeliak. Joe tidak dapat bertahan dan terus memancutkan mani nya. Joe sempat mengeluarkan batangnya dari pantat kakak nya. Tidak sampai pun 5 saat berada dalam pantat kakak nya. Joe rupa nya tidak dapat bertahan kelembutan pantat yang real kerana masih belum biasa dengan nya. Joe telah puas Kerana telah mengeluarkan mani nya. Tetapi dia kasihan kan kakaknya kerana belum puas.

Kakak nya terus meronta sambil joe mengambil lilin yang di gunakan kakak nya untuk merogol kakaknya dengan lilin. Kakak nya yang sekarang ini dalam bentuk X kerana diikat di penjuru katil meronta-ronta. Joe berada di penjuru katil sambil memegang lilin untuk di tusuk ke pantat kakak nya yang amat mengashikkan itu. Lilin yang sepanjang 7 inci itu ditusuk ke dalam pantat kakak nya. Buat beberapa ketika, kakak nya telah pun mencapai klimaks kerana badannya kekejangan serta lilin yang di tusuk susah untuk dilkeluarkan. Mungkin kerana dindinng pantat nya mengemut.Lilin itu dapat di masuk kan sehingga 6 inci ke dalam pantat kakak nya.

Dia masih tidak puas dengan pantat kakak nya walaupun kakaknya telah letih. Jesie sudah tidak meronta lagi. Dengan lilin didalam pantat nya sedalam 6 inci itu, joe telah mengesan sesuatu yang tegang betul-betul di atas lilin itu. Jo cuba memegang kelentit kakaknya. Dengan tiba-tiba kakak nya mengeliat dengan kuat. Joe cuba memegang lagi dan joe tau itu adalah tempat sensitive kakaknya. Buat kali pertama joe dapat memegang kelentit kakaknya.

Joe begitu bernafsu apabila melihat pantat kakaknya masih lagi di tusuk dengan lilin menyebabkan bibir pantat kakaknya terbuka lebar. Joe cuba memastikan nya dengan lebih dekat dan mendapati ada lubang lain di dalam pantat kakaknya.joe cuba menjolok tetapi kakak nya mengelak. Secara tiba-tiba joe terbau aroma pantat kakak nya yang amat menghairah kan. Joe sudah tidak kisah pantat kakaknya tempat kencing kerana nafsunya menyuruh dia menjilat pantat kakak nya itu. Dia terus menghisap air yang keluar dari pantat kakak nya sambil mengigit-gigit kelentit kakaknya. Kakaknya terus mendesah dan klimaks buat kali ketiga setelah dua kali klimaks menggunakan lilin. Lilin itu tetap berada di dalam pantat kakaknya. Setelah 1jam, joe merasakan batang nya kembali cergas untuk ditusuk ke dalam pantat kakaknya.

Lilin itu di cabut dan ditusukkan ke dalam lubang dubur kakaknya. Kakaknya menangis kesakitan tetapi joe teres menusuknya. Lilin itu ditusuk sehingga 3 inci setengah dalam nya. Setelah kakak nya dapat menyesuaikan diri dengan lilin yang berada di dubur nya, joe terus menusuk batangnya kedalam pantat kakak nya yang kini terbuka luas akibat lilin yang berada lama di dalam pantat nya. Joe teruskan goyangan sehingga kakaknya klimaks buat kali ke empat dan kelima. Setelah beberapa lama, joe pun memancutkan mani nya luar pantat kakaknya. Joe akhir nya letih manakala kakak nya telah klimaks buat kali ke 6.

Mungkin kerana lilin yang berada diduburnya menyebabkan pantat nya begitu sensitive sekali. Joe telah pun letih. Joe menarik kembali lilin dari dubur kakaknya dan menusuk kembali ke dalam pantat kakaknya.dan membiarkan nya disitu. Manakala kakak nya telah pun tertidur atau pun mungkin pengsan. Setelah itu, joe membuang panties di mulut kakak nya. Dan membiarkan kakak nya terikat di situ. Masa untuk melepaskan kakaknya belum sampai kerana masih ada 5 hari untuk memantat kakaknya itu. Selepas Joe mandi, dia terus ke katil tempat kakaknya terikat dan tidur bersama kakak nya. Sebelum tidur, dia memegang lilin di pantat kakaknya sambil menusuk kembali kedalam pantat kakaknya setelah menyedari lilin itu sedikit terkeluar.

Pagi esoknya, Joe bangun awal untuk menyediakan makanan kepada nya serta kakaknya kerana selalunya kakaknya yang menyediakan makanan. Selepas membuat roti mayonis, dia memberikan kepada kakak nya yang berada diaatas. Kakak nya masih lagi letih kerana peristiwa semalam. Manakala lilin didalam pantat kakaknya itu telah tercabut. Mungkin kerana kakak nya telah meneran dengan kuat sehingga lilin itu tercabut. Lubang pantat nya pula luas terbuka sehingga di masuki angin.

Joe dengan tenang memberikan roti itu kepada kakaknya yang masih berbogel di atas katil. Dia menyuapkan roti itu ke mulut kakaknya. Manakala, kakak nya pula tersenyum lemah. Kakak nya mengakui bahawa dia telah mencapai klimaks yang amat hebat semalam. Tetapi joe masih tidak puas lagi. Dia memberitahu kakak nya akan melepaskan nya esok hari kerana hari ini dia ingin melakukan sesuka hati kepada kakaknya. Jesie membenarkan joe mengikat nya tetapi melarang joe melakukan perbuatan yang menyakitkan nya. Joe amat berterima kasih kepada kakak nya itu. Setelah itu. Kakak nya cuba untuk tidur kerana terlalu letih.

Joe menyapu roti kepunyaan nya pada pantat kakaknya. Kakaknya tersedar dan memberikan senyuman kepada joe. Joe meneruskan geselan roti pada pantat kakak nya. Joe cuba melakukan sesuatu yang pelik. Kakak nya pasti memcapai klimaks sekali lagi. Joe pula nampak nya sudah tidak menghiraukan dia klimaks atau tidak. Asalkan dia dapat melakukan sesuka hati nya kepada kakak nya.

Joe Memotong roti menjadi cebisan kecil, dan meletakkan mayonis pada pantat kakaknya. Joe mengambil cebisan roti dan meletakkan pada pantat kakak nya lalu memakan roti itu. Setelah habis roti, joe mienjilat habis mayonis pada pantat kakaknya, dan yang masti kakaknya telah mencapai klimaks buat kali pertama hari itu. Sehingga pagi itu, joe hanya menumpukan pada pantat akak nya sahaja sehingga lupa tentang payu dara kakaknya. Akhir nya joe menggomol payu dara akak nya, sehingga putting kakak nya menjadi begitu panjang dan merah. Sambil itu, joe terus meramas-ramas payu dara kakaknya sehinggakan keluar lendiran putih dari putting kakaknya.setelah puas bermain di situ, joe terus turun kembali ke pantat kakak nya yang masih merah, dan menjilat pantat kakaknya.

Sebelum kakak nya mencapai klimaks, dia memberhentikan jilatannya. Kakaknya terkejut, kenapa berhenti. Joe ingin melakukan sesuatu sebelum kakaknya klimaks. Kakak nya telah letih untuk mendesah menganggukkan kepala. Joe pergi kebiliknya mencari plastik pembalut buku. Kemudian masuk semula ke bilik akaknya. Dia meletakkan plastik tersebut di bawah punggung kakaknya. Kakak nya bertanya dan joe mengatakan dia taknak cairan gatal dan air klimaks kakaknya rugi begitu sahaja. Jesie hanya tersenyum sahaja.

Joe terus menerkam jesie, memasukkan batangnya kedalam pantat jesie dan terus mendayung. Jeise klimaks 2 kali dan plastik di bawah nya di jadikan mangkuk untuk menadah cairan yang keluar dari pantat jesie. Joe memberikan mani nya ke pada jesie dengan memancutkannya ke dalam mulut kakaknya.

Joe tiba-tiba mendapat lagi satu idea. Joe memberitahu nya jika hendak kencing, beitahu jer dia. Manakala, jesie takkan dapat membuang air besar selama 2 ,3 hari kerana dubur nya telah ditusuk dengan lilin. Kakaknya hanya mengangguk sahaja. Rupa-rupa nya joe telah bercadang untuk meminum air kencing kakaknya itu. Joe telah menjadi seks maniaks pada hari itu.

Pada pagi itu, 10 pagi, kakak nya memberi tahu, bahawa dia hendak kencing. Joe terus meletakkan mulutnya pada pantat jesie.... dan jesie terus mnyemburkan air nya. Air kencing jesie telah bercampur dengan mani nya membuatkan kencing jesie terasa payau. Walau pun begitu, joe terus meminum air itu walaupun terlampau banyak. Joe kekenyangan dan mengucapkan terima kasih kepada kakaknya. Jesie pula telah 6 kali klimaks sehingga pukul 10 pagi. Kerana joe telah memutar-mutar lilin di pantat jesie itu.

Selepas itu, joe memberhentikan tindakan nya kerana kakaknya terlampau letih, peluh memercik di seluruh badan kakaknya. Walaupun kakak nya tidak membantah, tetapi dia masih sayangkan kakak nya waktu ini, lebih dari kakak sendiri. Joe tidak mahu meng klimaks kan lagi kakaknya. Kasihan melihat pantat jesie yang sudah tidak boleh ditutup bibir nya.

Petang itu, joe telah menjumpai pisang di dapur nya. Joe mendapat idea lagi. Joe terus menggunakan pisang itu untuk memantat kakaknya. Setelah kakak nya klmaks lagi sebanyak dua kali, Joe menanggalkan kulit pisang dan cuba memasukkan isinya kedalam pantat kakak nya. Setelah isi pisang masuk sepanjang 5 inci, tiba-tiba isi pisang itu patah didalam pantat kakak nya. Tapi joe tidak panik kerana dia tau isi itu akan keluar juga nanti dalam bentuk yang telah dikisar. Kakak nya tidak dapat berbuat apa-apa walau pun dia ada sesuatu yang lembut besar dan panjang jauh didalam pantatnya.

Joe menyuruh kakaknya meneran, dan akhir nya pisang itu keluar dari pantat dalam keadaan lembik dan basah. Joe memakan isi pisang yang keluar sehingga lah habis semua nya dikeluarkan. Buat kali terakhir penyeksaan kepada kakaknya pada malam itu, dia telah memantat kakaknya sebanyak 5 kali dalam masa 3 jam. Dan kakak nya klimaks 10 kali untuk mengakhiri penyeksaan ke atas kakaknya.

Keesokkan hari nya, joe melepaskan kakaknya yang dalam keadaan begitu letih. Kakak nya telah demam pada hari ketiga. Joe berjanji akan menjadi mangsa kakak nya pula pada hari yang keempat. Jesie telang merang sesuatu yang amat hebat walaupun dia telah demam kerana penangan klimaks yang amat melampua bagi diri nya. Yang pasti, Joe pula akan akan menjadi mangsa kakaknya.

Isi sambungan akan datang: -

- Kakak joe telah melakukan seks oral keatas joe dan menggunakan pelbagai alatan lain untuk di cuba ke atas joe.

- Joe merancang untuk merogol miss logan dan miss aley yang rupa-rupa nya adik beradik tinggal rumah yang berlainan.

- Joe merancang untuk merogol mary dan Rhonda di bilik simpanan barang makmal

- Joe merancang mangsa seks kepada Carla seperti yang di buat kepada kakaknya dengan menggunakan kakaknya sebagai umpan.


Nukilan
"A Chong"

Tiada ulasan: