Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Ahad, 12 Oktober 2008

Nafsu Maria Part 1

Maria bekerja sebagai tukang sapu yang baru kira-kira 6 bulan di syarikatku. Orangnya, bertubuh langsing, kulit kuning langsat, berambut ikal separas bahu. Manis 17. Sayangnya dia cuma lulusan darjah 6, kalau tidak tentu dapat menjadi sekurang-kurangnya kerani.

Kami cepat mesra kerana selalu tinggal berdua-duaan di sebelah pagi, ketika aku baru membuka pintu pejabat, waktu tengahari ketika orang lain keluar makan dan sebelah petang sebelum aku mengunci pejabat dan dia menunggu adik atau abangnya mengambilnya pulang dari kerja. Waktu tengahari, saya selalu kirimkan beli nasi bungkus dengannya. Kami selalu makan berdua saja, sambil berbual-bual.

Dari pergaulan kami itulah, saya dapat tahu yang dia dah bertunang dengan pilihan orang tuanya yang ada hubungan bau-bau bacang dengannya. Dia tak kenal sangat dengan tunangannya itu yang bekerja di Sempadan Indonesia-Malaysia di Tebedu, Sarawak.dan tinggal di sana. Cuma beberapa kali setahun sahaja mereka sempat berjumpa. Dengar-dengar dia akan berkahwin tahun depan, tetapi belum pasti bila.

Suatu hari, saya tertunggu-tunggu dia datang nak beli nasi bungkus. Sehingga pukul 12 tengahari tak juga kelihatan. Pekerja lain semuanya sudah keluar, dan selalunya lepas pukul dua baru muncul kembali (biasala, curu tulang).

Sayapun pergilah mencarinya di dalam bilik setor, iaitu sebuah bilik kecil di bahagian belakang pejabat, tempat dia menyimpan segala barang-barang kerjanya, bertukar pakaian, dan baring-baring waktu berehat. Bilik itu miliknya seorang, dan dia ada kunci sendiri. Saya lihat pintu bilik itu renggang, lalu mengambil peluang mengintai.

Wah! Dia sedang membaca buku ‘Mutiara Taman Wangi’. Yang bestnya, dia cuma pakai bra dan seluar dalam saja. Sambil membaca, sebelah tangan masuk dalam seluarnya, melancaplah tu agaknya. Kelangkang seluarnya pula kelihatan dah lecun.

Saya kejutkan dia. “Oi, tak nak beli nasik ke?”

Dia terkejut, serta merta bingkas bangun. “Apa abang Joe buat ni? Intai kita, tak malu, keluarla!” Dia buat-buat marah, tapi pipinya merah mulas. Dia duduk sambil rapatkan peha, buku tadi letakkan atas riba, tutup seluar dalam; tangan atas dada, tutup coli. Ceh, malu konon...”

“Alah, macam tu pun nak malu? Abang dah banyak tengok gambar perempuan telanjang la, lagi syok, tau?” kataku sambil ketawa sikit.

“Keluarla, orang nak pakai baju ni!” katanya sambil mencapai satu lagi buku, lalu dibalingnya kepadaku. Aku sambut, ketawa, lalu keluar. Aaahhh, buku ‘Permata Yang Hilang’. Apa halnya dia baca buku2 macam ni?

Sekejap kemudian dia keluar dari bilik, dah pakai semula pakaiannya. “”Mintak balik buku tu...” katanya.
“Pinjam kejap, abang nak tengok, Mar pergi beli nasik dululah...”
Dia diam saja. Aku hulurkan sepuluh ringgit. “Hari ni turn abang belanja Mar” kataku lagi. Diapun pergilah.

Kira2 15 minit kemudian diapun balik. Kami makan samma2 macam biasa. Habis makan, baru aku bertanya.
“Apa Mar baca buku2 macam ni?”
“Orang nak belajarlah. Nanti dah kawin besok, senangla...”
“Belajar apa?”
“Belajar hal seks la...”
“Kalau nak tau hal2 seks, jangan baca buku yang macam ni, tak syok, baca novel seks laa...”
“Kat kedai mana ada jual buku2 macam tu?”
“Abang ada”
“Mana? Bagi pinjam.”
“Tapi ada syaratnya.”
“Apa?”
“Ini rahsia tau! Jangan tunjuk, bagi tau atau pinjamkan pada orang lain.”
“Sapa nak tunjukkan pada orang lain. Buat malu sendiri saja.”

Akupun buka laci yang selama ini sentiasa terkunci dan tarik tiga jilid novel yang sudah difotostat. Aku lihat tajuknya, ‘Lembahnya Nan Gersang’, ‘Dahaga’ dan ‘Gatal’. Aku serahkan balik padanya serta bukunya tadi.

“Nah, abang ada banyak lagi, tapi baca yang ini dululah. Pergi baca dalam bilik, tutup dan kunci. Kalau baca sambil telanjangpun orang tak tau.”
“Apa pulak nak baca sambil telanjang?”
“Bagi senang Mar nak gosok kelentitlaa...”
“Buat apa pulak nak gosok kelentit?”
“Laa, dah baca buku macam nipun belum tau lagi ke?”
“Kita belum habis baca lagi. Tu la belum tau.”
“Betul belum tau?”
“Buat apa kita nak bohong pulak?”
Aku terdiam pulak.

“Gosok kelentit tu, kira melancap laa, oarang perempuan kalau melancap, macam tu la selalunya”
“Ya ke? Dalam buku2 tu tak da bagi tahu pun?”
“Ya la, macam mana dia nak tulis. Jangan2 dia pun malu nak tulis.”
“Kalau macam tu, buku2 tu semua kira belum lengkap la ya?”
“Hmmm, kira2 macam tu la...”
“Waa, harapkan buku2 macam tu, ada bagi tau semua hal2 seks. Buang duit saja Mar beli.”
“Mana Mar dapat buku2 macam ni?”
“Pesan dari kawan laa... sembunyi2”
Diam lagi.

“Yang kelentit ni pula, kat mana letaknya?”
“Ai, takkan barang kat tubuh sendiripun tak tau? Kan ada gambar kat dalam buku tu?”
“Memangla ada gambar... tapi tak jelas laa... sendiri punya kelentit belum dapat jumpa lagi.”
“Tadi yang Mar gosok2 dalam bilik tu, tang mana?”
“Kat atas2 sini, (dia meraba2 pulak tundun dia dari balik kain), “tapi tempat dia yang betul belum jumpa lagi. Kalau abang Joe tau, tolong tunjukkan la, kita nak tengok.”
“Nantila, abang Joe tunjukkan”
“Tunjuk sekarang la, orang nak cuba melancap ni”

Stim betul aku dengan dia ni. Konek akupun dah keras gila dibuatnya. Silap2 nanti timbul pulak kes rogol.
“OK, mari masuk bilik. Kalau abang tunjuk kat sini... nanti ada orang lain nampak, susahla...

Bersambung...


Nukilan
"Unknown"

Tiada ulasan: