Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Ahad, 12 Oktober 2008

Mewanitakan Cikgu Lisuriani

Ini ialah kisah benar yang berlaku semalam…. Aku belajar di tingkatan empat tahun ini…… guru fizik saya ialah seorang yang tidak pandai mengajar. Mukanya sentiasa muram sahaja tetapi dia akan tersenyum apabila pelajar yang agak cerdik bertanya dia soalan. Saya dah lama benci dengan sikapnya begini…. I beria-ia ingin main bodynya sampai dia kehilangan dara. (saya kurang pasti samada dia sudah berkahwin atau tidak) tapi rasanya dengan perangainya yg begitu buruk…….. tentulah belum ada lelaki nak dia hahhahaha...

OK nama cikgu itu ialah Lisuriani. Dia memang suka dia pakai baju kurung yang berwarna biru dan ketat… Dia sentiasa pakai tudung yang telah menghalang saya utk memerhati dadanya yang agak lumayan. Badannya solid juga tetapi gemuk sikit tetapi bukan gemuk sangat... itulah bestnya. Punggungnya selalu tertonjol-tonjol membuatkan saya ingin nak fucknya. I dah lama rancang utk mendapat pantat dara nya... tapi takut sebab dia cikgu saya. Nanti dia melaporkan kepada pengetua /polis.. habislah saya. Mula mula I nak guna cloroform... tapi rasa tak sesuai sebab dia jarang bersendirian.

Ah ha…… aku boleh guna ubat Fingpa yang baru diperkenalkan. Kononnya ubat itu amat berkesan.. tapi mana saya nak dapat ubat itu? Saya tertanya tanya..

Ya saya boleh meminta bantuan daripada kawan saya Kamal yang baru dibuang sekolah itu… Dia selalu mengajak saya untuk merogol perempuan di sekolah lain secara beramai ramai…. Dia kata dia ada ubat Fingpa sebab itulah dia selalu dapat main dgn pantat banyak perempuan yang 14-15 tahun…. yang suci dan dara lagi…!

Aku bercadang utk pergi mencari dia. I beritahu dia plan saya…..

"Bahaya ini, kalau dia laporkan... habis kau. Saya ada cadangan nak dengar tak?"Kata Kamal.

"Apa cadangan tu?" Saya tanya dia.

"Saya pinjamkan kamu video camera saya. Kamu bolehlah rakamkan kejadian kamu mengadakan sex dgn dia… baru dia tidak akan bocorkan rahsia… kemudian kami jualkan pita itu untunglah kami…." ujar si Kamal.

"betullah....! Kenapa saya tak terfikir macam tu... Thank you mal... you betul betul bijak….." Kami pun ketawa…..

Dia telah bagi saya kamera dan ubat Fingapa kepada saya hari ini… saya berterima kasih kepadanya dan kami janji akan pergi menghantarkan pita itu ke seorang kawan kamal yang bekerja sebagai seorang pakar video… (kawan itu sentiasa berpakat dengan dia untuk mendapatkan filem lucah… kita saling berkerjasama… Kawan itu bersetuju… dan kami berdua (kamal) berasa gembira kerana rancangan kita berjalan lancar.

Ring…… aku dengar bunyi yang menunjukkan masa rehat. Semasa jalan ke kelas, saya ternampak lisuriani yang kelihatan letih dan tidak bermaya… Saya ternampak dia jalan ke arah tandas….. Aku pun curi curi memerhati kelakuannya…

"Surianni nampaknya hendak pengsan larr" Kata hati ku sambil tersenyum. Aku perlahan lahan ikut dia masuk ke dalam tandas perempuan guru. Tiada seorang di dalam…. tiba tiba betul jangkaan saya... lisurianni pengsan di atas lantai… aku terhidu bau busuk seperti tahi… aku pandang sekeliling, ternampak baju kurungnya berwarna perang.. i hidu…..

"Busuknya... kenapa dia berak di sini…?" aku seperti terfikir sesuatu….. rupa rupa nya dia cirit birit sejak semalam….

"Patutlah nampak tidak bermaya" I berbisik sendirian.

Aku selakkan kain tudungnya yang selalu menghalang pemerhatian saya. Fulamak solidnya dada nya…. perempuan melayu yang saiz dadanya menonjol seperti itu memang buatkan I tak tertahan. I meramas ramas dada nya…..

Arr…. sedapnya…. inilah pertama kali aku menyentuh dada perempuan memang best…. I juga menjilat pantatnya walaupun dia masih berpakaian kurung….. aku mendukung dia dan letaknya di luar pintu .

"Tolong tolong cikgu lisurianni sudah pengsan…" I menjerit. Tapi sebelum tu aku telah berikan segelas minuman berpelawas dan Fingpa semasa dia dalam keadaan pengsan… I khuatir dia akan kembali ke tandas untuk……. kerana dia cirit birit….. aku telah menyediakan video kamera dan membersihkan kesan najisnya di dalam tandas tu. (termasuk lah punggung dia) hahahaha...

Setengah jam kemudian aku telah nampak lisuriannin sudah menghampiri tandas ini….. batang aku mula naik dan aku berasa sangat gembira kerana kehadiran nya seperti masuk ke kandang buaya. (fingpa ialah sejenis ubat yang boleh menyebabkan seseorang perempuan berasa keinginan sex apabila berada jauh daripada bunyi seperti muzik.. ia mudah terlarut dan amat kecil saiznya…. perempuan yang sudah makannya akan dikurangkan akal pemikirannya dan sanggup melakukan perkara yang tidak dipercayai… seperti menanggalkan baju di khalayak ramai…..

Aku ternampak lisuriani seperti sangat panas dan mula melonggarkan baju kurung nya…. i berasa syok sekali ternampak dia berbuat demikian…. batang aku stim gila. Aku merapatkan dia dan beritahu dia....

"Sayang... akulah abang sayang.... abang nak tanggalah baju kurung ayang ni… tak payah malu ye....!"

Maka aku pun mulalah menarik baju kurung yang panjang itu sampai ke lantai…. dia pula membiarkan saja seperti kanak kanak yang belum tau bercakap..... Aku semakin berani utk membuangkan bra dan pantynya. Maka akhirnya bertelanjang bulatlah dia di depan saya…. i merakamkan kesemua segalanya.

Aku dengan cepatbogelkan diri di depan nya….. batang aku sepanjang 5.5 inches (masih 15 tahun) telah berdiri 90 darjah. Aku menolak bahu dia supaya dia melutut di depan saya….. aku memasukkan batang aku ke dalam mulut nya. Agak mudah utk saya melakukan upacara ini kerana dia dalam keadaan yang hampir pengsan senang utk yang meyumbat masuk….

Aku suruh dia jilat kuat kuat dan jangan mudah muntah jika tidak saya akan cubit puting susu dia… dia seperti mengangguk. I tersenyum…. bayangkanlah bertapa sedap rasanya apabila seorang guru membersihkan batang aku yang kotor ni…..

"sipsspsi……… spsisisisisis..... arr….. sedapnya sedapnya……. se…… jilat lagi…!" Aku mengerang. Sambil dia menjilat batang aku, aku meramas ramas dada nya yang cute….

Tiba tiba aku rasa sangat syok macam ada sesuatu benda nak keluar…..

"Kuat k……. kuat lagi….. jangan berhenti…. terus suck it you bitch… arr…!" Akhirnya terpancutlah air mani aku ke dalam perut nya…… sedap nya………!!!!

Aku selalu ada tengok gambar lucah... so tahu larr macam mana fuck perempuan… I Mula jilat tubuh badannya dari atas hingga bawah… kulitnya amat halus sekali… walaupun dia berbangsa melayu tetapi dia kelihatan amat menarik dari tubuh badannya……

"Arr…… bang….. bang…… jilat yang kuat kuat……. Sayang tak tahan ni…….." Jerit cikgu ku itu.

I mula jilat puteng, pantat, peha serta duburnya….. i rasa selesa sangat nak jilat…. i jilat dia lebih kurang setengah jam….. aku terasa sesuatu bendalir keluar dari pantat nya…..i dah tahu ini peluang untuk memecahkan daranya. i terus menghunus batang aku ke dalam pantat nya…..

"Alamak…… ta…… tak …. dapat masuk lah……. ketatnya….. sayang dara lagi ker?"

"Ya bang"

Puas hati aku dengan jawapan nya itu. Mula mula I melebarkan kangkangnya dan memaskkan senjata saya ke dalam pantatnya…. Aku tak kesah dia sakit atau tidak, yang penting fuck dia….. Aku tekan kuat kuat sedalam dalamnya….

"Arrr…….. bang…… pantat yang rasa dah nak pecah ni.... Sakit bang sakit bang……"

Aku berasa semangat krn dia panggil aku bang (suami).. I lagi semangat dan tekan dalam lagi…… ternyata separuh batang aku sudah masuk ke dalam pantatnya…..

"Ohhh bang.... tolong ayang ni..... iiieeee.... sangat sakit sangat bang.... pantat ayang sakit sangat...! Aa……. aaaaaa……! Pantat yang dah..... arr….."

Aku tak peduli….. terus menghunus lagi…… Aku terasa ada satu lapisan yang menghalang aku mara ke depan (selaput dara)....

"Bang... jangan tekan lagi….. dara ayang sangat penting… tolong bang.... jangan pecahkan....!"

"Urgh…… urgh…….!" I menolak batang aku masuk sampai ke pangkal.……

I nampak darah keluar….. I tersenyum kerana aku tahu itu darah anak dara yang baru saja kehilangan taraf dara.... Kalungan pantat dara cikgu lisuriani telah pun selamat menjadi milek ku. Dia tidak lagi layak bergelar anak dara kerana aku telah berjaya mewanitakan dia.

I mengadakan upacara sorong tarik…….. dengan cepat…… mula mula lisuriani mengerang tetapi selepas itu dia berasa sedap pulak……. Akhirnya aku telah mencapai klimak kedua dan aku membiarkan air benih utk bertaburandi dalam rahim nya……

Aku bangun berpakaian semula dan mengambil pita itu keluar dari tandas….. sebelum itu…… aku telah mengarah dia utk menjadi alat saya melepaskan nafsu kerana saya ada pita sex antara saya dengan dia….

Dia menanggis teresak esak tetapi setuju...


Nukilan
"honezy honezy"
"honezyhonezy@hotmail.com"

Tiada ulasan: