Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Ahad, 12 Oktober 2008

Merogol Adik Awek

Awek ku nie ade lah anak ke 2 dari 3 beradik..semuanye perempuan.yg sulung kakak nye aku panggil kak ita..yg kedu tu awek aku aaa (lin) dan yg ke3 tu aku panggil ija...dia nie lah yg aku rogol tu.masa tu ija nie baru lepas spm..so..masa tu dia hanye dok kat umah jeee..

aku nie ngan family dia dah biasa sangat.maklum aa dah 1 lebih bercinta ngan anak dia.stakat kluar masuk umah tu dia org tak kisah.awek aku keje kat satu syarikat kat kl nie gakk.Kak ita plak skang nie masih blaja kat ipt.so tinggal lah awek ku,ija ,mak dan ayah dia..

satu hari tu aku ambil cuti seminggu cuti tahun banyak lagi..konon nak rehat aaa..ade satu pagi tu awek aku call aku kat umah dlm pukul 10 pagi..dia kate dia tertinggal file..dia mintak tolong aku ambilkan fail tu kat umah dia..dia suruh aku gie cepat sebab takut ija keluar.

nanti umah tak de org .mak dan ayah dia dah balik kampung pagi pagi tadi sebab ade org sakit..mungkin mllm nanti baru balik..so..aku pun terus kerumah awek ku..sampai kat umah

masa tu lah aku baru benar benar nampak bentuk tubuh ija..

ija tido dlm keadaan terkangkang sedikit.guan nipis,jarang singkat menaik kan nafsu aku.aku merapati katil ija,wow!!!memang jarang gaun tido yg ija pakai tu..nampak puting tetek nye..nafsu aku terus menbuak buak..tangan aku terus mengurut ngurut btg yg sememang nye dah keras dari tadi...

masa tu aku hanya memakai sluar slack tampa ku sedah tangan ku dah punmembuka zip sluar ku dan btg ku dah terkeluar dari sluar ku,sambil tangan ku mengurut ngurut btg ku.

aku menatap muka ija dan terus ke dada nye yg membusut tu..aku memang kagum ngan tetek ija, lebih besar dari tetek kakak kakak nye.tetek awek aku cuma bersaiz 32 je sama aa kak ita.aku tau sebab selalu aku gie teman kan awek aku membeli pakaian dlm nye dan kak ita aku tau sebab saiz badan sama ngan awek aku tetek pu lebih kurang sama.tak macam ija tetek dia saiz 34b aku suka yg sedang sedang je..

ija punye pun aku tau sebab aku ade curi coli ija.dan sampai skang nie aku masih simpan coli ija yg aku curi tu..

ok berbalik pada ija tadi.....

aku menatap tetek ija sepuas nye..btg aku mula mengeluar kan air mazi..tangan ku terus mengurut btg ku yg dah mula licin dek air mazi ku..sesekali terdengar bunyi clap.clup..dari sebalik baju ija tu aku leh nampak puting nye dan tetek nye yg masih mengkal..mata ku mula turun memandang ke lebih bawah....mata ku terus tertumpu pada bahagian bawah pusat ija..aku seakan akan nampak bahagian cipap ija.....agak kurang jelas pandangan ku kerana gaun nye dia bahagian tu belipat lipat disebab kan masa tu ija dlm keadaan tekangkang..dan pada masa tu gaun yg ija pakai tu telah tersingkap melepasi bahagian lutut nye..aku rasa hanya sejengkal lagi yg tinggal menutupi cipap ija...fikiran ku mula ingin tahu lebih lanjut lagi keadaan yg tertutup dia celah kangkang ijaaku terus berlutut dia tepi katil ija..aku tatap dari atas sampai ke hujung kaki ija..aku gerak kan tangan ku cuba menyentuh puting tetek nye..em....aaahhh..dapat ku rasa kan puting nye yg lembut tu.tangan ku semakin nakal.aku tekup kan tangan ku pada tetek ija.emmm..tak muat tangan ku ..basar gak tetek ija nie..aku cuba ramas plan plan..ahhhhh......lembut nye....aku gentel puting nye semula...emm..ija nedengus dan mengeliat kecil..aku terhenti..takut dia terjaga..tiba tiba aku teringat kan celah kangkang ija...plan plan tangan ku cuba menyingkap gaun ija yg menutupi cipap nye..

agak menggigil tangan ku waktu menyingkap baju ija...alang kah tekejut nye aku.....ija tak memakai sluar dlm......terus terang aku cakap kan masa ternampak je cipap ija tu...aku rasa nak pengsan...punye lah tembam...selalu nye aku tengok blue mek saleh punye cipap bentuk leper dan ade yg separuh bulat..tapi ija punye separuh bujur..lebih kurang bentuk ( V ) emmm..aku cakap tak pernah aku jumpa yg setemban nie,punye lah putih sampai kan dekat belahan cipapnye tu putih kemerah merahan,ngan tak de bulu sehelai pun,belahan cipap nye yg kemerahan tu tertutup rapat.masa tu air mazi aku dah banyak meleleh kuar..kira dah licin abis aa batang aku masa tu...tangan ku cuba menyentuh cipap ija..aku letak kan tangan ku plan plan pada permukaan cipap ija..ahhhhh......terasa kehangatan cipap ija...tu baru dari luar..macam maner kehangatan dlm cipap ija...jari ku mula mengusap ngusap belahan cipap ija...aku letak kan jari telunjuk ku betul betul pada belahan cipap ija..aku usap keatas kebawah mengikuti belahan cipap ija...emm...sekali lagi ija mendengus dan mengeliat kecil...tangan ku ku tarik dari cipap nye..aku merasa kurang selesa dengan keadaan seluar ku ..terus aku lucut kan sluar ku...aku buka baju ku.kira aku berbogel..masa tu aku dah tak pikir lain dah..ape nak jadi jadi lah..aku nak rasa gak kehangatan tubuh ija..aku dah tak peduli ape ape lagi masa tu...aku melutut semula di tepi katil ija..aku tenung sepuas puas nye cipap ija...sambil tnagan ku mengurut ngurut btg ku...aku teringat kan cerita blue yg pernah aku tengok..bagai maneer mat saleh tu menjilat cipap.aku teringin nak rasa sedap tak menjilat cipap..aku rapat kan muka ku ke celah kangkang ija...emmmm sedap bau aroma cipa ija..menambah kan kagi nafsu ku...muka ku makin dekat ngan cipa ija...sampai hidung ku hampir tersentuh cipap nye...aku jelir kan lidah ku aku hala kan lidah tu betul betul pada belahan cipa ija..plan plan aku gerakakan lidah ku menuruni belahan cipap ija...sampai je dia bawah belahan aku gerak kan semula keatas..kali nie aku tekan sikit lidah ku kedlm belahan..herbukak sikit je belahan cipap ija tu..aku jilat mengikut belahanye keatas ,sampai je lidah aku di bahagian atas sekali belahan cipap ija,

ija mengeliat sambil mendengus...emmm....masa dia mengeliat tu dia membuka luas lagi kangkangan dia...aku makin tak dapat mengawal nafsu ku...aku terus naik keatas katil masa aku cuba nak tindih ija..dia terjaga..ija cuba bersuara..terus aku tekup kan mulut ku kemulut ija...dan aku tindih badan ku ke tubuh ija..ija cuba meronta utk melepas kan diri..mulut ku masih mencari sasaran mulut ija yg cuba mengelak dari ciuman ku..aku guna kan lidah ku aku jolok ke bibir ija...aku cuba membuka mulut ija...tangan ija menolak nolak aku dari menindih nye...dan kaki nye tertutp rapat aku guna kan kaki ku cuba membuka kangkangan ija...akhir nye aku berjaya menbuka kangkang ija dan kedudukan aku betul betul ditengah kangkangan ija..dan btg tu sesekali bergesel pada cipap ija...ija semakin lemah mungkin tenaganye dah kehabisan.masa tu lah aku guna kan peluang yg ade..aku jilat bibir ija yg cuba menyatakan sesuatu..aku tak peduli aku .aku sedut bibir ija...sementara tangan ku mula nencari sasran pertama ku...tetek ija.dapat je tetek ija..aku terus ramas aku gentel puting nye plan plan...emm..aku rasa ade aa dekat 15 minit baru ija lemah..tu pun masih cuba melepas kan diri..masa tu aku masih lagi menindih dan mulut ku masih lagi tak lepas dari mulut ija..aku takut dia menjerit..

masa ija lemah tu aaa alu berani lepas kan mulut nye dan mulut ku mula menuruni kebahangian tengkuk ija...aku jilat leher ija.sesekali ija mendengus ....emmm......aku cuba menaik kan nafsu ija...sambil aku menjilat tangan ku masih lagi meramas tetek ija...aku merasa kan tetek ija mula mengembang dan puting ija mula menegang..aku dapat rasa kan tetek ija makin tegang,dan keras..aku tau ija dah mula stim..mulut ku terus je mencari puting tetek ija yg masih ditutupi baju ija..mulut ku menyedut nyedut puting ija sampai basah baju ija dia bahagian tetek ija..ija mengerang sambil melarangaku.walap pun ija melarang ku namun dia tak langsung menunjuk kan yg dia cuba umt melepas kan dia...mungkin kesedapan nafsu dah mula menguasi ija.

///...emmmm......baangg.....emm....jangannnn bang,....///

sambil aku mejilat tetek ija tangan ku menyingkap baju ija..makin lama makin tersingkap akhir sekali baju ija terlonggok di atas dada ija..aku tak dapat nak bukak semua..aku selak sampai dada je..mulut ku mancari semula mulut ija..kali ini ija mula membuka mulut ija...mulut ku mencari lidah ija...em....mulut ku menangkap lidah ija..emmm.....aku sedut lidah ija kemulut ku....aku jilat lidah nye...lidah ija mula berlegar legar dlm mulut ku....

dlm pada aku mencium ija..aku gesel kan btg ku pada belahan cipap ija memperluas kan kangkangan nye.mulut ku menuruni dari mulut ija ke dada,ke perut.dan///.......emmmmm.....OOooooHHHhhhhhhh.........aaaaaaaaaabbbaanggggg........///ija mengerang bila lidah ku menyentuh bahagian atas belahan nye..aku menguak kaki ija sepaya lebih luas kangkangan nye namun belahan cipa ija tetep tertutup rapat...ija cuba melarang aku dari menerus kan.///..aaabbbangggg....jaangaann bang.....ija....takkuutt ......abaanng......jang.......OOoohhhhhh...//terus aku letak kan lidah ku pada belahan cipa ija dan alu jilat menuruni belahan cipap nye...//

....emmmmm.......ooohhhh.......aaaabbaaangggggg......

......aaabaaangggggggg...aaaaaaaaaaaahhhhh.........///ija medengus,aku gerak kan jari ku membuka belahan cipap ija....wow!!!!merah bahagian dlm cipap ija....mata ku tertumpu pada biji kelentit ija nampak cukup merah biji kelentit ija ,tu baru terbukak sikit tu...masih belum nampak lubang cipap ija...hujung lidah ku menguis nguis biji kelentit ija...terangkat rangkat bontot ija menahan kegelian.air mazi ija dah banyak dah melelh keluar semua aku jilat..teteng cukup banyak air mazi ija...sampai basah cipa ija dan sampai meleleh ketilam..aku sedut biji kelentit ija masuk kedlm mulut ku.///......abbaangggggg.....OOOOOOoooOOohhhhhhhh...aaaaabnanggg.....// bila aku sedut kuat kuat biji kelentiti ija....lidah ku mula mencari libang cipa ija...aku tean sikit lidah ku masuk ke dalan belahan cipa ija..aaaa....terasa kehangatan cipap ija pada lidah ku..dan aku dapat rasa kan cipap ija bergerak gerak seolah olah mengemut lidah ku... lidah ku jumpa lubang cipap ija...memang benar lubang ija bergerak gerak...masa lidah ku berada di lubang nye terasa lubang ija mengemut lidah ku...aku menjilat bunag cipa ija....ija makn kuat mengerang ..../////....aaaabbbaaangggggg......eem.....aaaaaaaaaaaaa..........oooooo...aaaaaaabaaaanggggg....///

aku makin laju menjilat lubang ija...tangan ija terus menekan kepala ku pada cipap nye dan......//////........AAAAabbbaanggg.......OOOOOOOOOOHHHHHhhhhhhhhhhhhhh......................abaannggggggggg.......emmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...................................../////ija klimax buat pertama kali nye...dan aku tak tipu air mani ija punye lah pekat,punye lah banyak...aku jilat semua air mani dan aku telan semua air mani ija.

aku rasa kalau tadah ade aaaa dekat secawan yg aku telan tu.

aku naik atas ija..aku cium mulut ija..ija diam tak membalas ciuman ku...mungkin keletihan....aku masih belum puas...air ku masih belum dilepas kan.aku menjilat jilat mulut ija sambil tangan ku meramas ramas tetek ija dan aku gesel kan btg ku pada cipap ija....ija mula mendesah kembali..aku memberhenti kan cium ,aku berlutut dia tengah tengah kangkangan ija...ija memandangaku dengan mata yg kuyu...tak tau apa akan aku laku kan...tangan ku mengurut ngurut btg ku yg licin dek air mazi dan air mani ija...ija memandang btg ku...aku hala kan btg ku rada belahan cipap ija..////........abaaangggg...jaaangan...bang....ijaa... takut....bang.......////

///......abnggggg......tolonggggg...bang.....ijaaaa..takkk..nak........///

aku tak peduluk kan rayuan ija...aku gesel gesel kanbtg ku betul betul pada belahan cipap ija.....cipap ija mula kembang kuncup menjemput btg ku masuk....aku tekan kan btg ku masuk. ..../////....OOOOOOHHHhhhhhhh......abngggggg......

//// ketat nye lubang ija nie....plan plan aku sorong tarik btg ku masuk...aku goyang² kan batang ku dlm lubang ija...makin lama makin masuk ...mulut ija tak berhenti henti dari merengek kesedapan dan ija dah lupa yg batangku mula menyentuh dara ija.....

////......eeemmmmmm....ooohhhhhh........aabaaangggg........

....aaaaaaaaa....emmmmm....aabnggggggg....///

aku sorong tarik batang ku plan plan ke dlm lubang ija...nasib baik aa tadi ija dak keluar kan air mani dia..tak aaasusah sangat...terlalu sempit lubang ija...terasa seluruh btg ku digengam lubang cipap ija..makin lama makin dlm btg ku menerjah masuk,ija tetap mengerang kesedapan..////....abggnnn.....ooohhhhhhhh....aaabbaanggggg

...////terus terang aku kate kan aku sendiri tak sedar bila mas nye dara ija pecah dan ija sendiri tak sedar...yg aku tau ade darah sikit jeee....ij langsung tak de menjerit skesakitan....aku henjut batang ku makin dlm dan makin laju.....////ooohhhhhh...ooooohhhhh.......aaaaaaaaa.....oooohhhhh.........aaaa.....baaanggg.......ooohhhh...aaaaaa......//// air ija makin banyak kuar...sampai berbunyi clapclup clap clup.....ade aa dekat 10 minit aku terasa lubang cipap ija mula mengemut btg ku dengan lebih kuat.ija makin kuat memeluk dan kaki ija makin kuat merangkul pinggang ku...

ija mengerang kuat dan makin kuat ....dan......./////

.......abbbaaanggggg...........iiijaaaaaa.....eeeeemmmmmm...

OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhh................abangggggggggggggggggg........................eeeeeeeeeemmmmmmmmmm.....aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh........................./// dan ija menghadiah kan limpahan air mani nye pada btg ku aku terasa seluruh btg ku ditenggelami air mani ija yg hangat dan aku rasa kan......///////OOOOOOHHHHHHHHHHHH.............ijaaaaa...........AAAAHHhhhhhhhhhhhhhhhh........oooooohhhhhhh.....emmmmmmm...............aaaaaaaa......ijaaaaaaaaa.............////

aku tak dapat mengawal aku pancut kan air mani ku ke dalam cipap ija.....masa aku pancut tu pun aku tak berhenti menghenjut lubang cipap ija....air mai ku bercampur air mani ija....penuh lubang cipap ija....sampai meleleh keluar dari cipap ija....aku merebah kan diri atas ija...btg ku ku biar kan dlm lubang cipap ija....hanya dengusan nafas aku dan ija yg tinggal....dekat 2 minit aku tarik btg ku keluar dlm lubang cipap ija....emmmmmm..melekat air mani aku dan ija dan aku tengok cipap ija ade air mani melelh kuar..punyelah banyak air mani aku dan ija sampai mas aku pancut tu aku tak berhenti jelok lubang cipap ija..sampai air mani tu berbuih buih....iaku tengok ija, rupa nye dia menangis....dia takut dia tanye kenapa aku lepas dlm ,dia takut mengandung.aku pujuk dia aku cakap kalau dia menganduang aku bertangungjawab.....3 hari ija tak nak cakap ngan aku....ngam ngam seminggu ija datang bulan......aaaaa legaaaaa.....sememjak dari hari tu ija menjadi ketagih dan aku selalu bersetubuh ngan ija.....dan yg palin ija suka kan sekarang nie ialah menghisap btg ku kan dia paling suka kalau aku pancut dlm mulut dia...dia cakap sedap telan air mani ku...dan kenkadang tu dia mintak aku pancut dlm cipap dia...dia cakap memang sedap pancut dlm tapi takut ..so..tak leh selalu...sebulan sekali....ok...sampai sekarang nie awek aku tak tau yg aku ada hubungan adik dia...rupanye dlm diam ija memang suka kan aku....heheheh.....dan sekarang nie aku ade simpan sluar dlm dan coli ija..tu ija yg bagi sendiri...dan ija plaing suka kalau aku jilat cipap dia sampai dia klimax.....dan sekarang nie ija paling kuat sex...kalau aku tak mintak dia yg merengek nak...seminggu tu kenkadang sampai 4,5 kali....kalau tak dapat main pun dapat isap btg dan dapat main air mani aku dlm mulut dia dan pas tu dia telan dah aaaaa...........///////

sekarang nie aku dah dapat awek aku punye cipap plak...nanti aku cite kan macam maner awek aku serah kan sendiri cipap nye pada ku......


Nukilan
"Unknown"

1 ulasan:

puterikeju berkata...

buley tahan jugak cita ang ni noh...