Jumaat, 10 Oktober 2008

Main Ina

Ini adalah pengalaman aku main dengan anak dara buat kali pertama walaupun sebelum ini aku pernah juga main dengan orang lain tapi yang betul2 dara inilah ceritanya.

Kisah ini terjadi dua tahun yang lepas dimana syarikatku mengadakan dinner untuk pekerjanya dan aku pun tentulah pergi. pada malam itu aku dipelawa oleh seorang anak dara yang bernama ina untuk bermalam dihotel tempat dinner itu diadakan.bila aku masuk saja kebilik hotel aku terus mandi.didalam bilik air aku lihat bra dan spanties ina tersangkut didalam bathroom.aku sudah syak yang ina tak pakai apa apa malam ni....... aku mula stim sikit.bila aku baring saja ditepi ina terus saja batangku dikulumnya .kau orang tentu tahu apa rasa kena kulum.lepas tu aku tak sempat buat apa terus saja aku lanyak dia punya pantat.keluar darah beb......... esok paginya aku terus sorokkan cadar yang berdarahtu dibawah katil.........dan ina pun settlekan bil hotel RM 330.. ++. gua terus cabut saja . sebenarnya banyak yang ingin aku ceritakan tapi aku nak tengok reaksi dpd. peminat smelayu apa komen anda kalau ada sesiapa yang tinggal kat lembah kelang yang berminat nak cuba main dengan aku silalah e-mail kat mr2k@go.com aku akan sedia melayaninya.

note: aku paling suka lancapkan perempuan lepastu baru f........


Nukilan
"mr2k@go.com"

Tiada ulasan: