Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Jumaat, 26 September 2008

Kisah Seks Dgn Kawan Kakakku

Hmm.. Aku sebenarnya malas nak menaip dan menghantar cerita ni tapi aku rasa rugi kalau tak berkongsi pengalaman aku dengan semua peminat seks melayu.. Cerita ni mengisahkan aku dengan seorang kawan kakakku..

Ceritanya begini.. Semasa aku berumur 16 tahun aku ke Kuala Lumpur untuk bercuti semasa cuti sekolah.. Aku ke rumah sewa kakakku yang diduduki bersama kawannya di Selayang.. Kawan kakak aku ni memang cun.. Tingginya lebih kurang 165cm.. Mukanya seperti model.. Tak heran la kalau aku katakan dia bekerja sebagai setiausaha di sebuah bank yang terkemuka..

Aku pula apabila berada di rumah tu sentiasa stim batang aku.. Apa lagi kalau dia memakai baju tidurnya.. Aku selalu jugak mencuci mata melihat buah dadanya ketika ia menunduk.. Selalu la jugak aku melancap dalam tandas..

Satu hari selepas aku balik dari meronda KL sampai la aku di rumah.. Aku lihat nota di atas meja yang bertulis 'Akak Ke Pasar Malam.. Tunggu Akak Balik'.. Aku pun pergi la bukak baju.. Lupa lak.. Nama kawan kakak aku tu ialah Mimi.. mmm.. nama pun dah lawa.. apa lagi tuannya.. Aku pun memakai tuala dan menuju ke bilik air.. Aku terdengar ada orang sedang mandi.. Eh.. sapa pula di dalam tu.. Apabila pintu bilik air di buka aku nampak kak mimi yang keluar.. Dia hanya berkemban dan terperanjat apabila aku berada di depannya.. Batang aku terus mencanak bila melihat dia berkemban.. Nampak bodynya yang licin dan takde satu parut pun.. isk.. dia perasan aku punya batang dah naik.. dia nampak gelisah je.. dia masih lagi berdiri di muka pintu..

Aku tanpa lengahkan masa terus menanggalkan tuala yang aku pakai.. terbonjollah batang ku yg tidak berapa panjang.. mungkin 5 1/2 inci je.. Aku menolak dia ke dalam bilik air semula.. Aku mula meraba2 badannya.. Dia nampak takut.. langsung tak bersuara.. tak lama kedengaran suara dari mulutnya yang menyebut 'ahh.. sedap dikk.. ahh..' tanpa lengah lagi aku bukak tuala yg menutupi tubuhnya tersergam le gunung dan lurah yang aku idam2 kan selama ini.. Dia memeluk aku dan aku mencium seluruh tubuhnya dengan rakus.. maklum le.. sebelum ni melancap je bila tgk vcd blue.. Kali ni aku yang buat cerita blue.. Dia melentikkan badan.. geli agaknya.. dalam bilik air tu, aku angkat punggungnya supaya duduk di atas kolah.. dan tangannya memaut bahuku.. Aku menjilat teteknya yang bersaiz tetek Ziana zain.. muda lagi puncaknya.. selepas itu.. dia dengan tak tahan menggenggam batang ku dan menghalakan batang ku ke dalam pantatnya.. Aku bermain secara doggie.. memang dia dah takde dara.. Aku tak kira.. janji aku dah dapat.. dia dengan tak malu menyuruh aku pancut saja di dalam kerana dia telah mengambil pil.. tidak lama kemudian aku pun pancut..

Selepas itu aku mandi bersama dengannya.. Semasa mandi aku yg masih tidak puas memeluk dan menciumnya.. dia memang pandai membelas ciuman.. dia bagitau kat aku daranya telah dipecahkan oleh pegawai banknya di dalam bilik masyuarat.. bahkan dia mengambil pil semata2 pegawai itu yang mahu bodynya setiap hari.. patut la pantatnya dah buruk.. dah longgar.. hehehe..

Setelah bersiap memakai baju kakak ku pulang dengan membawa makanan.. oh ya.. Mimi berumur 24 tahun.. sekarang ni aku dengar dah nak bernikah.. tak tau dengan siapa.. malang la suaminya.. sesiapa awek yang nak berkenalan dan apa2 pun boleh la Email aku di bohjanbesar@hotmail.com


Nukilan
"bohjanbesar@hotmail.com"

Tiada ulasan: