Jumaat, 26 September 2008

Kekasih Aku Yang Pertama (Amarjit)

Cerita ini terjadi pada aku sendiri pada tahun 1999. Pada masa itu umur ku baru berusia 16 tahun. Baru mengenal erti remaja la orang kata.

Ketika itu aku sudah mula pandai bercinta. Aku mula bercinta dengan seorang wanita yang sama baya dengan ku. Dia beragama SINGKH. Namanya AMARJIT (nama samaran sajer). Orangnya boleh tahan laa. Kalau budak² aku kata BOLEH BLAH. Aku rasa potongan badannya memang menarik 34, 28, 34. Saper yang terpandang dia aku berani kata nafsu orang tu mesti naik punya laaa..

Mula² tu biasa laa.. budak² bercinta.. mesti orang kata cinta monyet. Tapi kelama-lamaan aku dengan AMARJIT tu dah jadi macam kuku dengan kulit. Kemana sajer aku pergi mesti dia ader punya. Tapi masa itu aku takut nak buat kerja terkutuk tu. Jangan nak pegang pinggang dia pegang tangan pun aku tak berani. Tapi biasa laa.. lelaki.. Maner boleh tengok benda yang mengghairahkan. Nak² awek aku tu suka pakai yang seksi².

Pada suatu malam, aku call AMARJIT. Bila aku call dia, dia kata boleh teman kan dia tak. Aku cakap teman pergi mana. Dia kata teman dia kat rumah nya. Aku terkejut dengan pelawaan AMARJIT tu. Apa lagi aku rasa nak melompat laa dia ajak aku pergi rumah dia. Lepas tu aku tanya dia lagi. "Where are you parent going". Dia jawab "My parent outstation 3 day". Aku punya suka bila dia kata macam tu jangan di cakap laa...

Lepas jer dari call dia, aku terus melangkah laju kerumahnya. Sampai jer aku kat rumah awek aku tu, aku tengok dia dah ada kat depan rumah. Dia menyuruh aku masuk dengan cepat kerumah nya. "Man cepat la masuk, nanti orang sebelah nampak". Aku jawab dengan selamba jer. "Sabar lah sayang". Aku tengok dia hanya tersenyum jer. Sambil masuk ke rumah nya sempat jugak aku tengok bontot nya yang mengenakan baju body dengan seluar ketat. "Woww. Boleh tahan jugak dia nie" bisik hatiku. Melangkah jer kedalam rumah nya aku rasa lain macam jer. Tak pernah aku pergi rumah yang besar, macam rumah dia nie.

Lepas jer aku duduk disofa rumah dia, dia kata nak ke dapur ambil air. Sementara dia ke dapur aku pergi ke rak VCD rumah nya. Aku tengok rumah dia banyak cerita yang seram. Aku rasa parent dia memang minat tengok cerita hantu kot. Tengah aku kusyuk tengok VCD, AMARJIT keluar dari dapur sambil bawa 2 gelas air coke. Biasa la orang kaya maner ader minum air masak. (heeheheheeheh)

"U nak tengok cerita aper" kata dia kat aku yang tengah minum air yang dia bawa tu sambil memilih vcd. "I nak tengok cerita yang ader kelakar, ader tak" kata aku. "Cerita kelakar takder laa.. cerita BLUE ader laa" kata dia dengan selamba sambil melemparkan senyuman padaku. Aku terkejut dengan apa yang dia kata kat aku. Aku apa lagi aku kata la, "Maner cerita tu". Dia kata “Ada, U tunggu jab nya I nak pergi ambil jab". Dalam kepala otak aku dah pikir yang lain jer. Kalau lah aku dapat main dengan anak SINGKH nie kan ker seronok.

Lepas jer 5 minit AMARJIT turun dengan membawa 3 VCD blue. Aku tengok dia dah salin pakaian. Pakaian yang dia pakai ni lagi seksi. Tersedak nafsu aku tengok dia. "Pasang laa.tunggu apa lagi" kata aku yang dah tak sabar nie. "Ok" kata dia. Lepas jer VCD tu dipasang aku aku tengok dia dah lain macam jer. Mata dia yang tadi besar, dah kecik macam orang mengantuk. Ini tak boleh jadi nie. Aku ambil kesempatan nie dengan baik nya. Aku terus rapat dekat dia. Sambil aku pegang bahunya. Aku tengok dia diam jer. (nie ada peluang nie). Aku tak sia² kan peluang keemasan aku macam tu jer. Aku terus memainkan peranan tanganku. Tangan aku menjalar macam ular. Aku terus memegang bukit dia yang pejal dan montok tu dari luar. Sambil tu aku mencium lehernya "Emmmm..ahhh..geli la Man..."

Aku tak berenti kat situ. Aku terus mencium dari lehernya ke dada dia. Lepas tu aku cium bukitnya yang pejal tu.. sambil aku cium aku gigit perlahan agar dia stim sikit. Tangan aku yang sebelah aku raba pantat nya yang tembam tu. Bila aku nak buat aksi yang seterusnya dia suruh aku behenti..dia kata "Not here" .. Aku cakap "Where" ..Dia jawab lagi "At my bedroom" ..aku terus angkat dia yang berat badannya agak ringan, jadi mudah lah aku angkat. Sampai jer aku kat bilik dia aku terus baringkan dia di atas katil. Aku buka bajunya sehelai demi sehelai. Wow..kulit dia putih macam anak mat salleh. Dia buka bra dia yang berwarna hitam tu. Aku terus menjilat teteknya bagaikan budak kecil yang kehausan. Aku terus jilat dari dadanya sampai la ker tempat larangan. Sampai kat situ aku behenti seketika. Aku buka panties dia dengan perlahan. Woww.. aku tengok pantat dia yang tembam tapi bulunya agak kurang lebat. Ok lah tu senang sikit aku nak menjilatnya. Aku terus menjilat pantatnya yang tembam tu. "Ahhhhh.... Emmmmm.. Yehhhh" dia menjerit kesedapan. Aku rasa dia baru firstime buat macam ni. Lepas jer aku jilat pantat dia. Dia menyuruh aku buka baju dan seluar aku pulak. Aku buka seluar aku yang batang ku yang tengah tegak, rasa macam nak patah.

Aku ingat aku nak suruh dia hisap batangku, tapi tanpa disuruh dia dah masukkan batangku kat dalam mulutnya. Lama jugak la dia hisap batangku. Lepas tu aku baringkan dia semula kat katil. Aku jilet leher dia supaya nafsu dia naik sampai kemuncak. Manakala tanganku memainkan peranan. Aku masukkan tangan aku kedalam lubang pantatnya yang masih dara. Aku rasa ada air yang panas dalam pantat dia. Aku rasa dia dah klimax buat kali yang pertama.

"Ahhhhh.. Emmmmm.. Cepat la Man, I dah tak tahan nie" dia kata. Aku apa lagi dia yang nak sangat. Aku masukkan batangku yang berukuran lebih kurang 6 inci panjang. Bila aku masukkan batang aku kat dalam lubang pantatnya aku tengok dia mengerang sakit² sedap. "Oooooo... I like that". Pada mula nya susah aku nak masukkan batang aku kat dalam pantat dia, hanya suku dari batang aku jer yang boleh masuk. Aku cuba nak masukkan semua batang aku, aku rasa macam ada dinding yang menghalang batangku dari masuk semua. Aku bagitau kat awek aku tu "AMARJIT are u ready?"... "Yes.. I'am" kata dia. Aku apalagi perlahan² aku masuk kan batang aku kat dalam pantat dia. Bila aku tekan dia menjerit "Ahhhhhh..." Akhirnya aku dapat memasukkan kesemua batangku.. Apalagi mulalah adengan masuk keluar masuk keluar. Aku suruh dia tukar posisi pulak. Tapi dia kata dia nak rasa main dekat lubang bontot. Aku cakap aku tak kisah, cuma dia jer yang kena tahan sikit. Dia kata dia tak kisah punya, janji puas. Dia ambil krim lotion dan sapukan kan pada lubang bontotnya. Lepas dia sapu krim tu, aku terus masukkan batangku kat bontot dia pulak. Dia punya menjerit jangan cakap laa.. Kalau pasang radio pun boleh kalah bunyi radio tu. Aku mainkan peranan aku pulak. Keluar masuk, keluar masuk... Akhirnya aku dah tak dapat nak tahan... air aku dah berkumpul dekat kepala batang aku... aku cepat² keluarkan batang aku.. aku terus memancutkan air mani aku kat muka dia. Dia terus menjilat air mani aku sehingga bersih.

Selepas tu aku mandi dengan dia. "U are very best" kata AMARJIT kat aku. Aku hanya tersenyum. Selepas mandi aku rasa badan aku sangat letih. Aku terus tidur disebelah AMARJIT tanpa memakai baju dan seluar pun. Sehingga esok pagi.....


Nukilan
"hook_ups@backstreetboys.com"

Tiada ulasan: