Sabtu, 20 September 2008

Jaga Lembu

Ketika saya berumur kira-kira 14 tahun, saya bertanggungjawab menjaga lembu ayah saya sebanyak 4 ekor. Tugas saya ialah membawa lembu-lembu dipadang ragut antara pukul lima hinggalah ke waktu maghrib. Kerana tugas ini amatlah boring maka saya ajaklah adik perempuan saya yang berumur 12 tahun.

Pada satu hari tu adik saya terasa letih dan dia pun tidurlah disebuah bangsal ditempat lembu kami makan. Semasa dia tidur dia bergerak-gerak hingga terselaklah kain yang dipakainya. Dia tak pakai seluar dalam, maka terserlahlah pukinya yang baru ditumbuhi bulu nipis. Saya amat terpegun melihat puki adik saya tu tetapi tak berani untuk mendekatinya.

Tapi apa boleh buat, kote saya dah mula naik dalam kain pelikat yang saya pakai tanpa seluar dalam. Saya pun mendekati adik saya dan dengan terketar-ketar meletakkan tangan di atas tundunnya tanpa menggerakkannya. Kote ku berdenyut-denyut dan dadaku macam nak pecah berdebar-debar. Adikku masih tidur dan akupun memberanikan diri dengan mengusap-usapkan pukinya.

Tiba-tiba dia terjaga dan terkejut melihat tanganku dipukinya tetapi dia hanya senyap. Aku pun terus menggosokkan tapak tanganku dipukinya dan dia nampaknya memberi reaksi yang positif. Aku pun menyelak kain pelikatku dan menarik tangan dia kearah kote ku yang amat tegang. Tanpa diajar dia mengurut kote ku dengan perlahan-lahan. Aku pun tanpa ragu-ragu menyelak bajunya dan membuka branya. Teteknya tidaklah besar sangat tetapi pejal dan seksi. Aku ramas-ramas kedua-dua teteknya hinggalah dia merengek-rengek kesedapan. Kemudian kuhisap puting teteknya dan kulihat mulutnya ternganga sambil mengerang. Tangannya semakin kemas meramas dan mengurut koteku.

Aku rasa dah nak terpancut....Aku mengubah posisiku dan mula menjilat pukinya. Dia meraung kenenakan dan tiba-tiba dia menggeliat dan mengentap giginya. Dia climax. Aku suruh dia melancapkan kote ku dengan lebih laju dan aku dah tak tahan lalu memencutkan air maniku ketetek nya......

Begitulah episod pertamaku merasai nikmat sek. Sejak itu adik ku selalu nak ikut aku pergi jaga lembu....


Nukilan
"Unknown"

Tiada ulasan: