Sabtu, 20 September 2008

Healthspa Blue Apple

Untuk pengetahuan korang aku dah veteran dalam bab main dekat healthspa ni. Hampir kesemua healthspa dalam kl aku dah lawat. Cakap aja lah healthspa mana yg aku belum cuba.. semua aku dah eksperimen. Dari Spa di Holiday Villa Subang, Spa Hotel Armada, Spa Hotel Lisa De Inn, Spa Hotel Concorde, Genesis Spa B. Bintang, Prince Spa Hotel Melia, Spa Ritz Hotel, Spa Cititel, Spa Cardogan Hotel hingga kepada ke ceruk Kajang di Metro Spa Inn.

Sebenarnya di Malaysia ni, mana-mana Health Spa adalah tempat fuck di mana mesti ada pakej yang menawarkan khidmat sex kepada pelanggan. Hanya perlu tanya sahaja kepada toke spa tersebut. Di situ bermacam jenis rupa bentuk perempuan dan bermacam jenis cipap menjadi pilihan anda. Melayu ada, Cina ada, India ada, Siam ada, Philipino ada, Indon ada dan sekali-sekala Eastern European cipap mat salleh pun boleh jumpa.

Malaysia boleh beb! Bolehlah dikatakan aku ni expert dalam memberi rating kepada healthspa-healthspa atas pengalaman aku ni.

Pengalaman pertama aku memula mencuba healthspa ni ialah bersama seorang client. First time dulu aku ada client belanja aku dekat healthspa Blue Apple di KL. Masuk aja di healthspa kami pergi di counter, bapak ayam atau lebih dikenali sebagai kapten akan menghampiri pelanggan dan akan menawarkan perempuan.

Aku tanya kapten tu aku boleh pilih perempuan yg aku suka tak. Memandangkan hari tu hari weekday jadi tak ramai orang yg datang healthspa petang tu. Kalau nak pegi healthspa, pegi lah hari biasa dan pergi antara pukul 12pm-7pm pasal masa tu tak ramai customer dan anda boleh pilih perempuan yg anda suka.

Kapten tu pun bawak aku ke satu bilik dan dia buka pintu bilik tu. Aku tengok banyak amoi dalam bilik tu. Semuanya cun-cun, seksi-seksi dan muda-muda. Kapten tu cakap, amoi-amoi ni semua untuk special pakej sahaja. (maksudnya special pakej utk pakej massaj campur sex sahaja... kalau pakej massaj biasa tak dapat amoi cun). So, kapten tu.. namanya Andy suruh aku pilih amoi mana yg aku suka. Susah jugak aku nak pilih masa tu, massakkan tidak, hampir semua amoi tu sexy dan mengghairahkan. Akhir sekali aku pilih amoi bernama Candy. Aku pilih Candy pasal dia punya tetek yg paling besar dan paling menarik perhatian dalam bilik tu.

Biar aku describe sikit amoi yg aku lenjan hari tu. Candy ni muda aja orang dia.. umur dalam lingkungan 19-20 tahun. Ipoh mali maaa!! Tapi body dia mak aii punyalah seksi sehingga menjilat jari! Dia sederhana tinggi aja Cuma body dia voluptuous.. aku rasa ukuran dlm 35-26-36.. memang padat dan di jamin mengeraskan konek anda. Dah lah tu kulit dia punyalah putih licin.. ya lah.. orang cina kan kulit memang gebu.

Hari tu si Candy pakai hotpants hitam ketat yang menampakkan sebahagian dari bontot gebu beliau. Bontot montok beliau tersembul di tepi rekahan hotpants tu. Candy pakai top yg yang ketat dan tetek dia yg besar bulat tu macam nak tersembul keluar dari tee shirt kecik yg dia pakai tu. Konek aku terus mencanak naik sepantas kilat bila tengokkan Candy ni.

Jadi kapten tu pun bawak lah Candy dan aku ke satu bilik. Lepastu kapten tu tepuk bahu aku dan suruh aku “enjoy yourself” sebelum dia belah. Aku masuk aja dalam bilik si Candy ni dah tersedia memang seorang pro. Dia terus tolong aku tanggalkan pakaian aku satu persatu. Habis berbogel aku berdiri depan Candy dengan konek aku yg dah lama stim. Candy tergelak bila tengok konek aku dah stim menggila.. dengan loghat cina dia cakap dlm melayu.. aiya sulaa manyak kerass woo!

Aku tersengih aja tapi dalam hati aku cakap, siaplah pantat kau aku kerjakan lepasni! Lepastu giliran Candy pulak untuk berbogel. Aku dengan tak sabar-sabar menunggu nak tengok body solid amoi depan aku ni. Candy dengan perlahan dan dengan gaya mengada-ngada menanggalkan top beliau. Nampak lah tetek beliau yg besar mekar tu di selaputi dengan bra lace warna merah.

Tetek Candy memang solid! Putih melepak bahagian dada beliau. Dahlah tu tetek dia semacam nak termuntah keluar dari cup bra beliau kerana tetek dia bulat sangat. Nipple Candy warna cokelat dan separuh mengeras kelihatan agak panjang. Lepastu giliran bra beliau yg warna merah pulak jatuh ke lantai.Terhidanglah tetek Candy untuk aku tengok sepuasnya. Bergegar-gegar tetek bulat tu bila Candy bergerak. Fuh! Memang mengancam amoi Ipoh sekor ni!

Candy berpusing dan membongkokkan badan beliau dengan menonggengkan bontot montok beliau ke arah aku. Perasaan geram aku semakin naik bila aku dok peratikan yg Candy memakai G-string di bawah hotpants beliau. Satu tali halus warna merah membelahi rekahan bontot putih Candy yang bulat tu! Aduhh.. memang tak boleh nak cerita macam mana punya stim aku masa tu. Makin melonjak-lonjak konek aku tengok amoi separuh bogel dengan hanya G-string berdiri di depan aku.

Lepastu Candy menarik aku ke dalam shower room di corner bilik. Dia memasang shower dan mengenakan air suam untuk aku mandi. Sambil aku membasahkan tubuh aku Candy menghampiri aku dan mula menyabunkan seluruh badan aku dengan sabun. Seronok betul bila ada seorang perempuan bogel melayan segala keperluan anda macam seorang hamba melayan tuannya. Jari-jari Candy bermain-main di keliling batang konek aku yang masih keras.

Setelah habis dia membilas kesemua buih sabun dari badan aku Candy mengambil tuala bersih dari atas satu meja dan mengelap seluruh tubuh aku. Sambil itu Candy menyuruh aku berbaring di atas tilam getah yang tersedia di tengah bilik. Candi mencapai sebotol baby-oil dan mula menyapu baby-oil di belakang badan aku. Dia pun mula memberikan aku satu body massage yang begitu lazat dan mengkhayalkan. Sambil jari-jari expert Candy bermain-main di seluruh belakang aku, sekali-sekala jari beliau akan masuk ke celah kangkang bontot aku dan jari licin itu akan bermain-main di lubang bontot menaikkan lagi nafsu syahwat aku. Sambil mata aku tertutup kesedapan dalam khayal menikmati urutan dari Candy tiba-tiba aku rasakan Candy membuka kangkang kaki aku dengan luas. Apa amoi ni nak buat fikir aku.

Terkejut aku bila aku rasakan nafas panas Candy meluruti celah kaki aku di celah bontotku.. Aku dapat rasakan lidah basah Candy masuk ke lubang bontot aku. Candy memang lah seorang pelacur yang ter amat expert dalam menjilat lubang bontot. Lidah beliau yg basah bermain-main di keliling anus aku. Sungguh bernafsu si Candy ni mengerjakan lubang jubur aku dengan lidah beliau. Terkemut-kemut aku menahan kegelian dan kesedapan yang teramat sangat! Tak boleh nak bayangkan.. punyalah sedap mak oiii bila lubang bontot kena jilat! Pergh! Suruhlah bini atau makwe anda untuk servis jubur anda begitu.. aku jamin korang tak akan menyesal.

Hampir 10 minit lidah lembut Candy bermain dekat lubang asshole aku dah mula tak tahan hendak menghenjut konek aku kedalam pantat amoi ni. Tapi setelah Candy memusingkan tubuh aku dan konek keras aku teracak ke udara berdiri megah sedia untuk menerima lubang puki beliau, Candy sekali lagi menunjukkan skill beliau sebagai seorang pelacur expert. Dengan kemas Candy mencakup batang konek aku ke dalam mulut lembut beliau. Sekali masuk habis seluruh batang aku berendam di dalam mulut Candy.

Candy mengperkemaskan posisi beliau dan merapatkan bibir beliau dengan ketat disekeliling batang aku. Candy pun memula kan acara naik-turun ke atas konek aku. Kepala Candy semakin kencang naik turun pada batangku sambil bibir beliau menggulungsur atas konek aku dengan licin. Nikmatnya tak terhingga! Hampir 5 minit Candy mengerjakan konek kau sebegitu aku dapat rasakan air mani aku sudah mula naik ke pangkal batang. Tapi Candy semacam sudah tau aku hampir klimaks jadi dia mengalih kepada style lain pula.

Candy berhenti dari menghenjut konek aku dengan mulut beliau dan mula menjilat-jilat sepanjang batang aku macam aiskrim. Sekali-sekala Candy akan berhenti di muncung konek aku untuk memainkan lidah beliau di lubang kencing aku. Perasaan yang amat ngilu aku rasakan bila di kerjakan begitu. Tapi Candy sememangnya mahir dalam bidang beliau kerana beliau menyambung kembali aksi menghenjut dengan mulut seperti tadi.

Sekali lagi aku rasa mani aku akan terpancut, tetapi sekali lagi Candy dengan mahirnya mengalihkan perhatian kepada telur kote aku. Kali ini Candy menjilat-jilat dan mengulum kedua-dua telo aku di dalam mulut beliau. Setelah dekat 4 minit berbuat demikian dan beliau yakin yang klimaks aku dapat di bendung Candy dengan pantas menghulurkan cipap tembam beliau ke arahku.

Tanpa membuang masa dan sememangnya geramkan pantat tembam amoi ni aku menerjah kan konek aku dengan rakus kedalam puki Candy. Berdengus beliau kerana aku agak kasar meneroka lubang nikmat beliau. Aku dah tak peduli.. air mani sudah naik ke kepala apa lagi! Lubang amoi di hidangkan di depan muka jadi aku lenjan lah sepuas-puasnya.

Aku mengangkangkan kedua belah kaki Candy seluas yang mungkin dan meneruskan aksi sorong tarik di celah kangkang beliau. Pantat Candy aku rasakan terkemut-kemut menahan tujahan rakus aku dan ini lagi menaiikan lagi nikmat pada aku. Aku melajukan dayungan sambil sebelah tangan aku menggentel biji kelentit Candy yang sudah mengeras.

Aaah.. Aahh.. Aahh suara Candy keluar dari mulut beliau mendorong lagi nafsu aku mengerjakan pantat beliau sehingga lumat.

Hampir 10 minit aku bertarung dengan Candy begitu hinggakan aku rasa sekali lagi mani aku akan terpancut tetapi aku berhenti seketika dengan menarik keluar konek aku dari lubang puki Candy yang sudah lencun penuh dengan air mazi beliau. Aku menggantikan konek aku dengan 3 batang jari aku dan mengorek lubang puki Candy sedalam-dalamnya. Mengerang-ngerang si Candy bila di finger-fuck begitu. Kedua belah tangan aku kini tertumpu mengerjakan kemaluan Candy dan aku lihat punggung Candy terangkat-angkat dek nikmat hasil kerja tangan aku.

Setelah perasaan klimaks aku reda sedikit aku memusingkan Candy dan mengarahkan beliau menonggeng dalam posisi doggy-style. Candy patuh dengan arahan aku dan beliau mengarahkan bontot bulat beliau yang cantik untuk aku kerjakan. Apa lagi.. dengan sekali hunus konek aku terbenam di dalam puki Candy sedalam yang mungkin.

Aku menghenjut semahu-mahunya sehingga bergegar-gegar bontot bulat Candy menahan tunggangan aku. Di dalam nikmat begitu aku menghulurkan jari telunjuk aku ke lubang jubur Candy dan menekan masuk jari aku hingga ke pangkal. Sambil konek aku meneruskan henjutan jari aku pula sibuk mengorek-ngorek lubang najis si amoi Ipoh.

Aku menghentak konek aku sekuat-kuat hati ke dalam puki Candy dan bagi henjutan yang terakhir aku menghenyak sedalam mungkin dan melepaskan air mani aku ke dalam rahim Candy. Begitu banyak simpanan air mani aku kerana pancutan demi pancutan aku tanamkan ke dalam perut Candy. Begitu puas sekali rasanya! Aku membiarkan konek aku bersarang buat seketika di dalam lubang nikmat Candy. Candy juga terkulai lemah bersama aku di atas tilam getah itu.

Setelah berehat sebentar Candy menarik aku ke bilik shower untuk di mandikan sekali lagi untuk menghilangkan bau seks dari badan kami. Aku memejamkan mata membiarkan Candy memandikan aku seperti mulanya. Badan aku mula kembali berasa segar setelah air suam menghilangkan sisa penat melakukan seks.

Tiba-tiba sedang Candy membersihkan kemaluan aku konek aku kembali terjaga dari tidur. Konek aku mengeras semula akibat di belai oleh Candy. Candy tergelak tetapi berkata dengan cakap pelat beliau, servis sula abis...mau lagi mesti bayar lagi.. Aduh mana mampu membayar dua kali hanya untuk satu round sekali lagi. Aku merayu Candy untuk memberikan aku satu blowjob percuma. Pleaselah Candy.. please kasi hisap satu kali sampai cum. Nanti I datang lagi cari your servis, janji aku pada Candy hanya untuk memancutkan air putih aku sekali lagi.

Candy akhirnya mengalah dan dengan sporting memberikan aku satu lagi blowjob di dalam shower room tersebut. Candy memasukkan seluruh batang konek aku kedalam mulut beliau dan kali ini menggunakan skill yang berbeza.

Aku amat kagum dengan kepakaran Candy. Kali ini Candy tidak menghenjut kepala beliau di konek aku tetapi hanya memasukkan sedalam-dalamnya konek aku ke dalam mulut beliau. Seterusnya Candy mula melakukan teknik hisapan ke atas konek aku.

Pergh.. macam nak tercabut rasanya konek aku di hisap sebegitu. Chupp..chupp bunyi mulut Candy memerah batang konekku. Candy menghisap sekuat-kuatnya dan dalam beberapa minit sahaja aku sudah merasakan air mani aku mula naik sekali lagi. Tetapi Candy tidak mengurangkan hisapan beliau malah beliau semakin kuat menghisap konek aku.

Setelah air mani aku hampir meledak aku menekan muka Candy ke arah badan aku dan memegang Candy dari mencabut konek aku keluar dari mulut beliau. Candy meronta sedikit cuba melepaskan pegangan aku tetapi beliau tidak berupaya. Maka aku pun memuntahkan satu lagi pancutan air mani yang pekat kali ini ke dalam kerongkong Candy. Aku menghenjut konek aku beberapa kali menghabiskan saki-baki mani ke dalam mulut amoi cun dari Ipoh ini. Tercungap-cungap Candy apabila aku melepaskan beliau dari cengkaman aku.

Aku mengucapkan terima kasih kepada Candy dan terus memakai baju dan keluar untuk membayar servis di counter hadapan.


Nukilan
"superman melayu"
"akusukapantatcina@yahoo.com"

Tiada ulasan: