Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Khamis, 4 September 2008

Cikgu Tina

Elloooo.... pa kabar semua...? Sebenarnya aku nak citerlah sikit dekat kau orang semua tentang satu kisah yang cukup meninggalkan kenangan yang manis didalam hatiku.

Kisahnya bermula begini....ianya berlaku semasa aku masih sekolah lagi... masa tu baru tingkatan 5. Aku ada la kenal ngan sorang cikgu ni.. dia dah kawin dah.. laki dia kerja askar. Kira masa kejadian ni berlaku laki dia tak ada di rumah sebab kena pi somalia.... dia ni anak baru sorang. Tak silap aku masa tu umur anak dia baru dua tahun setengah. Punya la nak jadi cerita, ari tu hari khamis, biasalah budak-budak asrama yang sekolah kat kedah semua nak balik kampung. Jadi cikgu aku ni pesanlah kat aku suruh singgah kat rumah dia sat sebelum aku balik.. ada la dia nak pesan apa-apa dekat mak dia tu.

Seperti yang ditetapkan pada petang tu sebelum balik aku pun singgahlah dekat rumah dia.. Dah sampai tu aku masuk pekena air ais segelas dua. Relax sat sambil sembang-sembang lepaih tu sedaq-sedaq dah meghelop(senja) dah... Dah la bas last yang nak masuk ke kampung aku ada sampai pukui enam setengah saja saja... Masa tu dah nak dekat pukui tujuh.... mau tak mau bila aku habaq kat dia macam tu dia suruhlah aku tidoq di rumah dia saja malam tu. Jadi aku pun mau tak mau kenalah setuju jugak walaupun memang aku mau sangat-sangat.

Lepaih mandi aku pun pakailah kain pelekat dan duduk tengok televisyen dengan anak dia yang tak tau apa tu sambil nak tunggu dia masak untuk makan malam. Dengan tak pakai baju aku pun mainlah ngan anak dia kat depan tu... Lepaih makan kami pun borak-boraklah sambil tengak televisyen. Masa tu pulak anak dia nangis nak susu tetek. Tanpa rasa malu atau bersalah cikgu Tina ni pun selaklah t-shirt dia sebab nak bagi anak dia isap tek. Masa tu aku dah jadi serba salah, samada nak tunggu tang tu ataupun nak ubah pi dok tang lain. Pikir-punya pikir dok pi lah tang tu je. Nak segan apa, cikgu Tina pun buat tak tau jer... Sesekali tu aku jeling gak sebab teringin jugak nak tengok tetek dia.. Putih gebu siottt.... Terasa tercabar jugak kejantanan aku masa tu.. Tapi control beb...! Lepaih jer beberapa minit anak dia pun lena.. Dia pun angkatlah anak dia masuk bilik..

Aku ingat dia pun nak tidoq sekali ngan anak dia... rupanya tidak.... Dengan lenggok yang longlai dia mai dok sembang ngan aku.. Aku pun layanlah lebih kurang.. Biasalah bila cikgu ngan anak murid ni mesti sembang pasal studi punya... Tapi lepaih dah boring sembang pasai tu aku cuba ubah tajuk.. Otak jahat aku mula berfungsi... Aku tanyalah pasai laki dia.. Dia pun ceritalah macam tu macam ni.... Lepaih tu baru aku paham... Rupanya dah tiga bulan laki dia kat Somalia dan ada lagi tiga bulan lebih kot... Aku pun tanya dia.. "cikgu boleh tahan ka?".... Ada ka patut dia tanya aku balik.. "tahan apa?"... Bila dia tengok aku senyum kat dia, dia pun senyum balik... Aku rasa dia dah paham.. Lepaih pada tu cerita kami mula berkisar tentang bab-bab yang sensored sikit... Dia tanyalah aku samada aku pernah buat tak itu semua.. Aku jawablah tidak... So.. Bila aku jawab macam tu dia offer nak ajar pulak... Aku pun mula pikir.. mungkin cikgu tina ni dah ketagih agaknya. Maklumlah dah tiga bulan syok sendiri saja... mungkin dia nak ubah selera kot... So aku pun boleh saja..

Jadi.. dia panggil aku duduk dekat ngan dia sebab senang sikit nak ajar katanya.. Aku pun tunggu apa lagi... celapaklah.... Mula-mula dia pegang tangan aku.. Lepaih tu dia ajar aku buat cium mulut.. Apa dia buat kat aku semua aku ikut... Tengah dok syok cium mulut dia tarik pulak tangan aku suruh main kat tetek dia.. Aku pun dengan rakusnya menjalankan tanggungjawab yang telah diberikan.. Start pada tu aku dah tak tungggu dia ajar dan suruh.. Aku buat saja apa yang aku teringin nak buat.. Lepas main tetek dia, aku londehkan baju dia... Aku tengok dia pulak ikut saja apa yang aku buat. Mata yang terpejam sambil dadanya turun naik sebab setim kot.. Dah bukak baju dia aku pun nyonyotlah tek dia.. Sedap siott..! Siap ada susu lagi.. tu yang best tu... Aku pun nyonyot lepas kiri kanan sampai nak kering susu dia.

Lepaih tu aku londeh pulak kain batik dia dan aku pun mainlah dengan celah paha dia... Mula-mula tu paha dia tertutup agak rapat lah jugak.. Tapi bila jari aku dah dekat ngan mahkota dia.. dia pun kangkang luas sikit... Nak beri laluanlah kononnya.. Baru saja beberapa minit aku main kat situ aku rasa tangan aku dah basah lain macam saja.. Rasa lendir pun ada... Bila aku tengok saja cipap dia aku rasa macam nak tokak lah pulak.. Geram cek oiii... Takkan nak tengok saja.... Aku pun dengan rakusnya membahamkan muka aku pada cipap dia sambil menghisap kesemua air yang mengalir keluar tu dengan sedapnya.. Masa aku main kat situlah aku dengar dia mengerang kesedapan sambil tangannya memegang rambut aku dan sekali-sekala dia tekan kepala aku kat cipap dia.. sampai susah nak menyawa lah pulak..

Aku tengok dia dah high semacam saja.. Sampai mata pun tak larat nak angkat... Tengok saja dia macam tu aku pun keluarkanlah adik aku... Terpacak adik aku bila aku selak kain aku.. Lepaih tu dia pun mainlah ngan adik aku.... Masa tu baru aku rasa nikmatnya bila orang main adik aku.. Selalu dok main sendiri saja.. Kali orang lain pulak main dengan tangannya yang lembut dan penuh bersopan santun. Lepaih saja dia main dia kulum pulak.. Masa dia kulum tulah aku dah tak tahan sangat sampai nak terpancut rasanya.. Tapi cepat-cepat aku tarik... bukan apa, satgi dah mula nak mendayung....

Lepaih aku tarik tu aku relax sat sambil dok cium mulut dia. Aku pun dah tak boleh tahan dah. Aku pun kangkangkan paha dia luas-luas agar mudah adik aku nak masuk... Kita orang buat patern biasa ja malam tu.. mana yang mudah saja... Maklumlah baru pengalaman yang pertama... yang mana ingat... buatlah.... Aku pun dengan perlahan-lahan cuba untuk meloloskan adik aku ke dalam gua yang tak pernah aku dilawati dan dimasuki selama ini Dengan cermat aku loloskan adik aku agar dia tidak tersepit di celah dinding gua yang sedang terkembang-kecut itu..... Aku pun bermainlah ngan adik aku kat situ, sat aku tolak..dan sat gi aku tarik... Begitulah aku ulang-ulangi sampai adik aku terasa pening dan termuntah.... Nasib baik aku sempat tarik adik aku keluar.. Kalau tidak susah jugak aku nak jawab. Aku tengok kusyen tempat cikgu aku duduk tu dah basah lencun dek air yang meleleh hasil dari perigi yang aku gali tadi.... Lepaih pada tu masing-masing sudah keletihan... Aku pun duduklah relax kat depan dulu.. Cikgu tina pula masuk ke dalam bilek sebab nak tengok anak dia kot.

Lepaih tu bila aku pikir balik apa yang aku buat tadi aku senyum sorang sorang.. Sampai adik aku pun dah naik balik... Bila adik aku dan bangun aku pun rasa macam nak buat sekali lagilah pulak... Maklumlah bukan selalu nak dapat peluang macam tu... Aku pun cuba buka pintu bilik cikgu Tina.. Aku tengok dia dah baring atas katil... Ingatkan dah tidor.. rupa-rupanya belum lagi... Bila aku tolak jer pintu dia tanya aku.. "Nak apa?" aku pun jawablah.. "nak sekali lagii" ...

Tanpa menunggu jawapan dari cikgu Tina terus aku menggomol dia di atas katil.. Dia cuba menolak dengan alasan letih. Aku pun pujuklah dia.. "alah cikgu.. sekali lagi saja.. bukan selalu saya nak dapat peluang macam ni.. bolehlah cikgu...!" Bila aku tengok dia buat dek jer aku pun teruskan menggomol... Mula-mula dia buat relax saja.. Lepas aku main dia punya suis.. dia mula membalas... Kali ni baru best sebab main atas tilam. Baru empuk sikit. Bila dia dah mula memberi rangsangan, aku pun buatlah apa yang patut sehingga aku lihat cikgu Tina bagai nak menangis akibat dari kesakitan yang dialami dek aksi-aksi ganas yang aku perlakukan padanya.... Begitulah suasana pada malam itu berakhir... Lepas sajer main aku pun letih dan tertidur di sebelah cikgu tina..

Memang bestlah malam tu. Macam laki bini pulak.. Sama-sama tidur bogel sambil berpelukan di dalam satu selimut..... Kenangan pada malam tu memang tak dapat aku lupakan sampai ke hari ni.... Walaupun sudah lebih dua tahun berlalu...tapi selama tempoh itu juga aku tidak lagi berjumpa dengan cikgu Tina.... Oklah... nanti kalau ada citer baru, aku citer lagi kat kau orang....


Nukilan
"vishan7@hotmail.com"

Tiada ulasan: