Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Khamis, 4 September 2008

Cikgu Mariah

Ini kisah benar yang berlaku pada diri saya semasa saya di tingkatan 5 di sebuah sekolah daerah Kajang. Cikgu Mariah merupakan cikgu yang paling seksi dan sering menjadi bualan setiap anak remaja di sekolah. Pinggangnya yang ramping dan buah dadanya yang besar sering membuat anak - anak remaja terpukau ketika kelas "geografi" berlangsung.

Cikgu Mariah sering juga memakai pakaian yang seksi dan menjolok mata. Pakaian yang biasa di pakainya ke kelas banyak menampakkan sasa tubuhnya yang mengiurkan dan tak kurang pula tempat sulit sering secara tak sengaja didedahkan. Biasanya Cikgu Mariah akan mengenakan skirt pendek atas sikit dari lutut dan baju blaus yang jarang serta bra yang dipakainya sunguh nipis sampai bila dilihat dengan penuh teliti dan kusyuk menampakan puting buah dadanya yang bewarna coklat. Cikgu Mariah biasa akan menarik kerusinya dari meja dan duduk dihadapan kelas tanpa ada halangan meja diantara murid dan guru. Bayangkan seorang cikgu perempuan 36c yang seksi memakai blaus jarang dan skirt pendek duduk berhadapan anda.

Walaupun sudah berkahwin tapi Cikgu Mariah tetap menampakkan susuk tubuh yang menarik dan sering menjadikan pelajar lelaki sentiasa duduk tak senang denagn asyik meraba dan menggosokan batang mereka yang kian keras dan panjang di dalam zip seluar sekolah. Sama juga dengan saya yang kian gersang menatapi blaus dan skirt Cikgu Mariah. Kebanyakan pelajar lelaki dari pandangan saya tidak memberikan perhatian penuh kepada apa yang disampaikan oleh cikgu Mariah sebaliknya mereka terpukau dan meraba - raba memasukan perlahan - lahan tangan mereka ke dalam seluar sambil menggosok - gosokkan batang.

Cikgu Mariah yang berada diatas kerusi itu pula sering mengubah posisi duduknya kadang kala Cikgu Mariah akan duduk terkangkang menunjukan seluar dalamnya. Kadangkala Cikgu Mariah akan menyilangkan kakinya, ini membuatkan skirt pendeknya naik keatas sedikit dan jelaslah kelihatan seluar dalamnya.Saya tak tahan sekali melihat aksi Cikgu Mariah meleleh air liur dibuatnya. Mariah perasan pelajar - pelajar lelaki tak menumpukan perhatian malah dia juga sempat melihat saya dan beberapa kawan saya memasukkan tangan kami ke dalam seluar. Tapi Mariah buat tak tahu aje sengaja buat tak perasan. Apabila dia tengok pelajar - pelajar lelaki berbuat begitu Cikgu Mariah akan sengaja mengangkat kaki dan membuka skirtnya luas lagi dan menyandarkan dirinya ke belakang.

Sambil memegang buku geografi dia mengajar. Kerusi saya berada paling hadapan kelas. Cikgu Mariah haya beberapa kaki saja dihadapa saya. Saya melihat tajam pada sasa tubuh badan Mariah sambil tangan melancap batang. Cikgu Mariah perasana saya sedang melihatnya dengan padanag yang tajam dan gairah dia juga sempat mengintai dibawah meja tangan kanan saya telah hilang masuk kedalam seluar. Cikgu Mariah tahu saya sedang melancap. Dia kemudian sengaja memegang dan mengosokkan buah dada ( konon - kononya gatal ) menampakkan puting coklatnya bergoyang - goyang ke kiri dan ke kanan. Saya jadi semakin gairah lalu berani mengeluarkan sedikit batang saya sambil mengosokkan di hadapan cikgu Mariah.

Saya lindungkan sedikit batang saya di tepi dengan buku supaya kawan kelas tak nampak saya sedang melancap, hanya cikgu Mariah saja yang nampak. Mariah nampak kontol saya yang keras lagi panjang dia buat tak tahu. Saya masih melancap dan tanpa malu saya keluarkan semua kontol saya dari seluar hanya untuk tatapan Cikgu Mariah.Sambil melancap saya melihat Mariah dan Mariah melihat saya. Geogafi entah kemana didalam kepala hanya memikirkan Cikgu Mariah punya tetek dan pantat..ahhh tak tahan..Cikgu Mariah perasan yang saya saya dah tegang dan keras lalu dia pun bangun dan menarik kerusinya berhadapan dengan meja saya dan mula mengajar seperti biasa.Ooo wow hati saya berkata rupanya dia dah bagi respon.

Sambil mengajar tangannya merayap dibawah meja saya dan perlahan - lahan dia mencapi batang saya dan mengurut mengosok... Ahhh sedapnya sambil mata saya merenung tajam kearah buah dadanya yang hanya berada sekaki dihadapan saya. Saya tak tahan lagi lalu terpancut air mani diatas skirt dan blaus Cikgu Mariah. Mariah hanya tersenyum dan berbisik manja pada saya "dah puas"..Saya hanya tersenyum dan lepas tu baru saya boleh belajar Geogafi sepenuhnya..Terima Kasih Cikgu Mariah. Jika sesiapa yang ingin sex e-mail me.


Nukilan
"saiful226@hotmail.com"

Tiada ulasan: