Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Selasa, 19 Ogos 2008

Berasmara Di Opis

Cerita ini adalah kisah benar dan terdapat tokok tambah yang telah diubah suai untuk menyedapkan lagi cerita ini. Nama didalam kisah ini telah diubahsuai untuk keselamatan.

Kisah ini bermula apabila aku berkerja di syarikat guaman di Kuala Lumpur. Ianya bermula apabila seorng gadis yang berumur 20 tahun telah melaporkan diri di opis aku. Ianya didatangkan khas dari Johor Bahru. Mengikut keterangan dari kawan aku, dia ni minta di tukarkan kerana baru putus tunang dengan pakwenye pada bulan yang lalu.

Dipendekkan cerita aku cuba mendekatinye untuk mengetahui dengan lebih dekat tetapi tak berjaya. Akhirnye dengan keizinan yang maha kuasa , aku dapat berbual dengan lebih dekat lagi dan dapat mengetahui segala kisah nye.

Mengikut ceritanya pakwe lama nye dulu telah main kayu dua dengan dia lantas dia buat keputusan untuk putus tunang. Oh ya, namenye ialah Zulaika dia suka dipanggil Ika saja. Badan nye yang tinggi lampai berambut panjang dan bersusuk tubuh yang ramping membuat ku ingin menjamah badannye . Dan tanpe diduga tiba lah masanye apabila boss aku menyuruh aku untuk menyiapkan kertas kerja dengan dia dan aku, dan kami balik lambat pade hari tu.

Pada malam tu dia memakai baju kurung kedah berwarna kemerahan dan menampakkan payudaranye yang sungguh mengiurkan. Lantas aku datang untuk bertanye dengannya

" Ika....... Tak takut ke balik lambat?"

"taklah kite kat Johor dulu pun balik lambat..."

" Kenape u tanye i macamtu.... nak hantarkan ke ?.

" Boleh apelah salah nye..."

Dalam mase tu tiba - tiba mulut aku mengatal bertanye sesuatu pade Ika

" U ni pernah ditiduri oleh bekas tunang U....? . " Tak..... Kenape ?

"Saje bertanye manalah tahu......"

" Kite ni menjaga kehormatan diri sendiri tau..."

" Ye...ke...." . dalam hati aku, nak kena malam ni jugak budak ni. lantas dia bangun dan pergi kebilik boss dan aku ikut sama. dia mengambil fail diatas meja dan duduk di sofa berdekatan, dan aku duduk disebelah dia. Lantas aku terus memegang tangan dia dan terus French Kiss dengan dia . Dia menolak tapi dengan cepat aku meneruskan kerja aku. Dan akhirnya dia tertewas dengan penangan dari aku.

Aku terus menindihnye dan menyelak kebaya nye dan meramas, menjilat, serta aku membuat love bite kat payudara dia. Dan akhirnye aku terus pergi kat cipapnye yang dari tadi menanti kan batang aku.Aku mainkan cipapnye ternyata dia ni masih dara. Sedang aku mainkan cipapnye, tibe - tibe dia menhentakkan tangan di sofa dan kaki nye mengepit kepala aku dengan sekuat hati nye sampai nak pecah kepala aku di himpit nye

" ADUH.............. SEDAPNYE BANG.........AHHHHHHHHH...........".itulah yang kedengaran dari mulutnye, rupe-rupenye dia dah dapat klimaks yang pertama lantas dia terkulai layu. Dan aku menelanjang diri aku dan Ika ku bukakan bajunye kerana dia menampak kan keletihannya.

Dan tibalah masanya aku menyuruh nye mengulum batang aku, tapi dia menolak dia kate geli. Lantas aku menyuakan batang ku ke cipapnya yang dah jadi air terjun sejak dari tadi sehinga melilih ke sofa. Lantas aku memainkan batang ku di cipapnye. Batang ku hanye lebih kurang 6 inci dan hampir ke 15 cm cukuplah hati ku untuk memecahkan dare awekni. Dengan secepat kilat aku terus menolak batang ku kedalam cipapnye, tapi dia menolak pinggang ku.

" ADUH ..... SAKIT BANG...."

Tapi aku terus berdegil.

" BANG JANGAN IKA MASIH DARA HANYE BAKAL SUAMI IKA YANG BOLEH BANG........ TOLONG BANG JANGAN........"

Aku tak peduli semua kate tu dan terus menolak masuk batang ku.

" ADUH BANG........... SAKIT NYE BANG JANGAN............" dan dia mengalah dan aku biarkan batang aku berendam didalam cipapnye yang penuh kehangatan. Dan Ika mengais teresak - esak dan seraya aku mengatakan

" IKA JANGAN MENANGIS........ ABANG AKAN BERTANGUNG JAWAB TENTANG HAL NI...... TIDAK ABANG TAK TIPU IKA....... PERCAYALAH....."

Aku terus menyorong tarik dengan penuh kelembutan sambil tangan aku meramas titek nye yang dah mengeras tu. " AHHH.....AHHHH....SEDAPNYE..." itulah yang kedengaran. Aku ubah posisi kepada style doggie, lebih nikmat pade aku.Kemutan cipapnye membuatku tak tertahan nak terpancut rasaye . Aku ubah ke posisi asal , kali ni dia yang tak tahan menanggung kesedepan, aku pun tak tahu berape kali dia klimaks. Dan akhirnye dia mencapai klimaks yang terakhir lantas aku melajukan dayungan dan akhirnye " BANG TOLONG BANG IKA......AHHHHHHHHHHH..........."aku dah tak tahan dengan kemutan cipapnye dan terasa air dah nak sampai kehujung nye dan akhirnye aku terus menjunamkan batang ku dan memancutkan air mani kerahim nye . Kami terkulai layu........

Sebulan selepas kejadian tu, aku dengan dia telah berumahtanggaa dan telah dikurniakan seorang anak. Begitulah kisah nye aku bersama bini aku kat opis. Dulunye aku tak nak kahwin dengan dia tapi ape kan daya anak dah ade dalam perut terpakse lah kahwin..........

Oklah aku nak tidur bini aku tengah tunggu aku bye...............


Nukilan
"Unknown"

Tiada ulasan: