Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Selasa, 19 Ogos 2008

Balun Jubur Maria

Kisah ini terjadi 2 hari lepas. Terpanggil oleh ku untuk mecoret nya bagi bacaan peminat laman "Melayu Boleh" kerana aku juga peminat setia laman ini.
Kisah ini berlaku di condominium kepunyaan ku di Taman Melawati. Aku adalah seorang doktor bekerja dengan firma swasta. Umor ku adalah dalam 40an tapi masih membujang lagi. Pendapatan ku boleh di katakan lumayan juga.

Pada bulan lepas, pakcik aku telah menumpangkan anak dia di rumah aku agar senang untuk bersekolah di sebuah sekolah yang terkenal di KL. Nama sepupu aku tu Maria. Umor baru 17 thn. Orangnya putih , sederhana rendah tapi tentang barang dia ....mak datuk mengalahkan model. Tetek dia besar pejal walau pakai baju kurong sekali pun, bila dia berjalan bukit kembar tu membusung ke depan.bontot dia besar tapi pejal, tonggek sedikit. Muka jangan cakap macam Preity Zenta. Dari mula jumpa dia aku memang geram nak benamkan muka aku dekat bukit mekar tu. Tapi aku perhatikan budak ni pemalu sikit. Tiap kali aku pandang dia tunduk malu. Aku sempat bertanya pakcik aku samada dia percaya dekat aku. Dia tersenyum dan berkata percaya habis.

Seminggu di rumah aku Maria jarang keluar dari biliknya. Kalau bersua pun pada waktu makan aje. Tu pun kadang dia makan dalam bilik dia. Pada satu malam aku terserempak denngan Maria baru keluar dari bilik mandi. Mak datuk...kotek aku serta merta terpancut naik. Mana taknya, tuala yang membalut tuboh putih gebu tu agak kecik. Bahagian pangkal dada dan peha jelas kelihatan. Butoh aku didalam kain bagi nak pechah kembang menahan nafsu gelore bila di acah begitu. Bila berselisih Maria hanya tunduk malu aje. dia perasaan, mata ku mengikutnya hingga ke daun pintu. Bau badanya sunggoh wangi...mungkin baru lepas di sabun.

Di sebabkan oleh tak tahan melihat godaan Maria, aku pun pergi ke bilik air bersiap untuk mengerjakan adik aku. Masuk ke bilik air aku pun mula mengenggam kotek aku yang besar, berkilat dan panjang. Ku ambil sedikit sabun dan ku lumur sepanjang kepala butoh ku. Aku mula mengoyang butoh ku mula tu perlahan kemudian semakin laju. Dalam kepala ku bayangkan wajah Maria berkemban. Berdecit decit bunyi butoh di goyang bercampur sabun. Dalam kegelojohan ku untuk melancap, aku lupa untuk tutup pintu bilik air.

Tanpa ku sedari pintu bilik air di buka oleh Maria. Terkejut aku bila melihat wajah Maria. Tangan ku masih lagi memegang kepala butoh yang besar berkilat. Muka Maria ku lihat merah padam. Matanya menjeling kearah senjata ku yang besar dan garang tu. Dia berkata "minta maaf pakcik, Maria nak ambil seluar dalam Maria." Lidah ku kelu untuk berkata. Maria kemudian memandang ke muka ku dan berkata "boleh tak Maria tolong lancapkan packcik". "Kasihan Maria tengok packcik melancap sendiri".

Aku bagaikan tak percaya dengan kata-kata yang di ucapkan oleh Maria.Sepupuku yang ku sangkakan innoccent rupanya kuat seks juga. Maria menyambung lagi" ini adalah balasan Maria kepada pakcik yang telah banyak menolong Maria". Maria bergerak kearah ku dan mula mengambil lotion Baby Johnsonnya. Di picitnya botol lotion tersebut dan bercret lotion memenuhi tangan Maria. Dia melumur lotion tersebut di kepala butoh ku. Tersendut-sendut kepala butoh ku bila di belai oleh tangan halus Maria.

Maria menarik kepala butoh ku kearahnya. Aku mengikut macam lembu di cucuk hidung. Kemudian Maria memegang kepala butoh ku dan di pimpin hingga ke bilik tidur ku. Maria bersuara" kat atas katil baru sedap, pakcik baring relaks, Maria akan lancapkan pakcik sepuas-puasnya". Sambil berkata begitu Maria senyum manja ke arah ku. Tangan Maria mula memainkan peranannya. Batang ku di gosok secara perlahan...mula dari takuk atas hingga ke telur. "Emmmmmm... sedapnya Maria" kata ku. Maria menjawab " ya ke pakcik". Tangan kanan Maria mengoncang batang ku secara perlahan dan tangan kirinya menarik dan meramas buah ku yang labuh itu. "Ohhhhh... Maria sedap betul. cara Maria lancapkan pakcik"" kata ku lagi. Maria menyambung "packik jaga Maria nak lancap laju sikit nie" "Kalau dah nak keluar beritahu Maria". Maria mula goncangan hikmatnya. Sambil mengoncang dengan pantas, tangan kirinya tak putus-putus meramas dan menarik sarung telur ku.

Aku kegelian dan kesedapan bila di lancapkan begitu. Kepala butoh ku mengembang dengan begitu besar sekali petanda adik ku akan muntah pada bila-bila masa. Aku berkata pada Maria" pakcik dah tak tahan sangat Maria, air mani pakcik dah nak menyembur" Tiba-tiba Maria menghentikan goncangan padunya. Maria menjawab" jangan keluar dulu pakcik, belum masanya, pakcik belum puas di lancap". Dia mengengam kuat pangkal batang ku. Bila dia lihat aku kembali tenang, Maria memulakan semula goncangannya. Begitulah di buat berulangkali.

Aku tak tertahan dengan penyeksaan yang di lakukan oleh Maria. Aku merayu kepadanya"Maria, pakcik dah nak keluar nie...tolonglah lancapkan terus..." Akhirnya Maria akur dengan permintaan ku. Dia mempercepatkan goyangan tangannya. Butoh aku yang memang nak terpancut sedari tadi menyemburkan isi kandunganya dengan begitu banyak sekali . Habis tangan gebu Maria basah diliputi air mani ku. Mengigil-gigil badan ku menahan kesedapan yang teramat sangat. Maria tak berhenti disitu. Dia terus memerah dan meramas buah ku. Katanya "pakcik keluarkan air tu lagi, Maria akan goyangkan lagi sampai kering air dalam pundi telur pakcik nie." Di ramas, ditarik dan di goyang batang dan telur ku sepuasnya oleh Maria.

Setelah habis adengan melancap, aku dan Maria tersandar di bucuk katil. Aku keletihan dan Maria masih lagi memegang kepala butoh ku. Selama setengah jam begitu, adik aku pun bangikt semula petanda nak minta di lancap lagi. Maria tersenyum gembira melihat kepala butoh ku membesar semula. Maria berkata" kasihan pakcik kepala butoh besar nie tak dapat main pantat, kalau ada bini mesti tiap malam dapat balun pantat" Aku menjawab" pantat Maria kan ada... bagilah pakcik balun pantat Maria".

Maria membulatkan matanya kearah aku. "Tak boleh pakcik..Maria masih dara, kalau lancapkan tak apa". Aku menjawab lagi" abis pakcik nak sumbat mana kepala butoh besar pakcik nie... kat mulut Maria".. "Eh geli Maria...pakcik nie pengotorlah" balas Maria lagi. Ku sambung puuk rayu ku" kalau gitu bagi pakcik balun jubur Maria je, kalau di belasah pun tak sapa tahu". Aku saja mengusik tapi dengan tidak di sangka Maria angguk tanda setuju. Butoh aku terangguk-angguk kegembiraan.

Aku tidak bertanya kali kedua lagi. Ku baringkan Maria secara menongeng dan ku jilat lubang jubur gadis belasan tahun nie. Mak datuk keciknya lubang jubur Maria. Ku jilat sekeliling lubang jubor Maria dan kemudian ku tusukkan lidah ku kedalam lubang jubur dara itu. Mengerang kesedapan Maria bila di perlakukan begitu. Dia berpesan " pakcik perlahan sikit tak tahan geli.... bila nak masukkan nanti taruh lotion tu banyak-banyak... Maria takut jubur Maria koyak" Aku tak hirau dengan permintaan Maria. Pada masa itu aku telah di rasuk hantu. Ku jilat lubang jubur Maria sehingga bersih. Manis rasanya jubur anak dara 17 tahun ini.

Aku kemudian bangun dan melumur batang ku dengan lotion. Hampir habis satu botol lotion tu aku kerjakan. Aku menongengkan Maria dan menghalakan kepala butohku di lubang jubur Maria. Ku berkata "kalau sakit beritahu pakcik". Aku pun menekan sedikit kepala butoh tu ke lubang jubur Maria. Maria mengeletek kesakitan. "Pakcik sakit, perlahan sikit". aku tarik kepala butoh ku dan cuba sekali lagi. Kali ini hampir lepas takuk tapi Maria dah mengelupur . Maria dah mula menangis. "Pakcik kepala butoh pakcik besar sangat...maria tak sanggup". aku pujuk Maria" kita try sekali lagi, kalau tak boleh masuk, pakcik tak main jubur Maria".

Aku bertekad apa cara pun jubur dara 17 tahun nie mesti di balun oleh ku malam ini. Cubaan ketiga ku mendatangkan hasil. Tusukan padu ku berjaya melepaskan takuk ku kedalam lubang jubur Maria. Terangkat-angkat kaki Maria menahan kesakitan. Sempit sunggoh jubur gadis perawan. sorongan batang ku ke lubang jubur Maria di lakukan secara perlahan-lahan. Maria mendesis kesakitan apabila sorongan ku bertambah pantas. "pakcik..perlahannnn...koyak jubor Maria nanti". Mendengar rayuan gadis sunti nie, butoh ku tak tertahan untuk memancutkan isinya.

Ku tarik keluar batang ku dan Maria menyambut dengan tangannya. Di lancapnya butoh ku dengan begitu pantas sekali. Creet..creet..creeeeet air mani ku memancut membasahi cadar katil ku. Maria seperti kehilangan akal . batang ku di kerjakan sampai lembik tak bermaya. Kata Maria" balas dendam kerana batang pakcik telah balun jubur Maria sampai melect... susah Maria nak berak lepas nie". Selepas peristiwa itu setiap malam aku dapat balun jubur Maria. Sekarang Maria semakin pandai menggunakan juburnya untuk melancapkan batang ku..


Nukilan
"Jentayu"

Tiada ulasan: