Selasa, 19 Ogos 2008

Bahan Pameran Part 1

Aku merupakan satu-satunya anak lelaki dalam lima orang adik beradik. aku anak yang keempat. ibuku meninggal masa melahirkan adik perempuan ku dan ayah tak pernah berkahwin semula. kak ku, (nama dia sue) telah menjaga aku dari aku kecil. oleh sebab dah biasa jadi aku tak kisah kalau dia nampak aku dalam keadaan tanpa pakaian. kisah ni terjadi masa aku berumur 15 tahun dan kakak berumur 20 tahun. masa tu ayah takde kat rumah.

Kawan sue datang rumah kami. kawan dia ni nama reen. reen ni anak tunggal.kami tengah tengok tv entah camna dia orang cerita tentang boyfriend..aku buat dak aje. reen kata dia tak pernah tengok lelaki punya secara live..pendek cerita kakak aku offer nak tunjukkan aku punya..dia pun panggil aku suruh aku tanggalkan seluar.

Sebelum ni kakak-kakak aku yang bertiga tu dah biasa main ramas-ramas dan urut-urut batang aku. aku masa tu terkejut juga sebab selama ni cuma kami adik beradik saja. mula-mula aku tak nak tapi lepas kakak-kakak aku pujuk aku pun ikut aje kehendak mereka. akun tanggalkan seluar aku. aku disuruh duduk kat kerusi. lepas tu dia oranmg berempat keliling aku. mula-mula kakak aku sue, yang pegang batang aku. lepas tu kawan dia pulak.. lepas tu kakak aku ajar reen camna nak lancapkan batang... dia orang buat sampai aku terpancut..

Lepas dari peristiwa itu.. kakak-kakak aku yang lain pun mula bawa balik member-member rapat dia orang untuk tengok dan main dengan batang aku. aku jadi macam barang pameran untuk kawan dia orang ..tapi aku stim selalu dia orang buat bagi aku terpancut. nanti kalau ada masa aku cerita lagi..aku ni tak pandai mengarang sangat.

bye


Nukilan
"mimi0606@hotmail.com"

Tiada ulasan: