Ahad, 17 Ogos 2008

Anis Part 1

Hi. Nama saya Anis. Di sini, saya ingin menyumbangkan pengalaman saya dalam web site ini. Pengalaman sex saya amat menarik.

Anis mula mula kenal erti sex sejak kecil lagi. Lebih kurang umur 12 tahun. Pada waktu itu, Anis terdengar ibu Anis merengek rengek kecil dari dalam biliknya. Anis masa itu terjaga tidur kerana terasa dahaga. Lalu, Anis hendap di celah pintu bilik ibu Anis yg tidak tertutup rapat. Makin lama makin kuat rengekan ibu Anis. Dalam cahaya yang samar samar itu, Anis nampak ayah Anis baring di atas ibu Anis dan mengenjutkan badannya. Kelihatan tangan ibu yang mengenggam kain selimut, mungkin kesakitan agaknya. Dalam pada itu, ibu menjerit "kuat lagi bang..bang.cepat bang jolok bang..". Anis tidak faham kenapa ibu menjerit begitu, tetapi tiba tiba ayah pun mengerang kuat dan ibu juga begitu. Ternampak ibu dan ayah yang sedang berbogel terlentang sebentar dan selepas itu mereka bercium dan sambil itu ayah meramas tetek ibu. Anis terus rasa tak sedap hati dan lantas lari ke dalam bilik.

Di dalam bilik, Anis berfikir mengenai apa yang Anis lihat tadi. Tak dapat dinafikan, Anis ni berbadan sedap sejak kecil lagi. Walaupun umur baru 12 tahun, tetek Anis dah mengembang. Puting pun dah ada sedikit. Bulu pantat juga sudah ada tetapi halus. Anis terfikir apa rasanya kalau Anis main dengan tetek Anis sendiri. Lalu, Anis selak baju tidur, dan memegang megang tetek sendiri. Terasa sedap. Anis tarik tarik puting Anis dan terus mendengus sedap. Sedar tak sedar, Anis terlelap terus sampai ke pagi.

Pengalaman melihat ayah dan ibu bersama bukanlah hanya sekali. Kali ini, setiap kali terdengar ibu merengek, Anis akan bersembunyi belakang pintu untuk mengendap. Banyak benda yang Anis lihat. Pernah Anis lihat ayah masukkan jari dalam lubang pantat ibu, ibu jilat batang ayah, ayah jilat pantat ibu, ayah hisap tetek ibu dan banyak lagi. Dalam diam, terasa ingin cuba benda benda itu. Di dalam bilik air, selalunya tempat yang paling bagus utk mencuba. Anis selalu menggesel pantat Anis dan perbuatan itu sesungguhnya enak sekali.

Nak tahu cerita selanjut?? Baca lah seterusnya dlm sambungan.


Nukilan
"Unknown"

Tiada ulasan: