Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Ahad, 17 Ogos 2008

Amoi Jiran

Hai... aku sebenarnya memang tak pernah mengarang kesah diri pada mana2 artikal. Tapi dorongan dan desakan dari group sexmelayu maka hari ini aku tergerak membentangkan satu cerita pada diri ini.

Begini ceritanya....

Satu pagi ketika semua orang kerja termasuk family aku semuanya kerja adik lak pergi sekolah tadika dan aku masa tu tak sedap badan maka aku tak pergi kerja hari tu (ini berlaku Tiga bulan lalu) dan bab sex ni aku tak pandai dan tak ada pengalaman dan pengalaman hanya sex melalui telipon yang aku hubungi seorang makwe dan terus kami buat sexphone. itu sahaja pengalaman aku.( sesiapa yang berminat untuk sexphone dengan aku sila email putehsuami@yahoo.com Anda akan dilayan) dan satu lagi pengalaman aku ialah tengok vcd lucah dan melawat laman web dan chat nama nick aku ialah zali69 atau zali65. tapi tak pernah dapat mana2 awek pun untuk sex. mereka beri pun no talipon palsu.

Ok cerita... amoi tu lak.

Semasa aku sedang menjemur kain yang dipesan oleh ibu aku kat belakang rumah. Rumah kami rumah teres. aku ternampak anak amoi jiran yang kerja sebagai kerani bank pun tak kerja juga hari itu aku tegur dia. yang ketika itu dia berseluar pendek puteh ketat (mungkin tak berseluar dalam dalam fikiran ku) tak kerja ke hari ini amoi? katanya badan tak sedaplaa.. sebab malam tadi pergi dinner kat rumah rehat kerajaan.

Semasa amoi tu jemur bajunya dia berbaju kuning jarang mungkin baju tidurnya dan tak bercoli. wow 37 28 38 mungkin itulah lebih kurang ukurannya. akulak masa tu pakai kain pelekat aje. amoi tu tanya aku u pakai kain pelekat selesakaa.. dia ingin tahu. aku jawab selesa lebih-lebih lagi tak berseluar dalam. dia ketawa kecil. kemudian dia masuk kedalam setelah selesai bajunya dijemur. aku perasan dia intai aku dari dalam rumahnya. dan masa tu `adik` aku setengah hidup dan menyebab kan kain aku terangkat kedepan dan amoi tu terus memerhati `adik` aku.

Kemudian hampir selesai aku sidai baju-baju tu amoi tu keluar semula dan menjemur semula coli dan beberapa seluar dalamnya. aku tegur selamba wah amoi semua basuhkaa habis tak ada yang pakai lagi kaa dia kata mmmmm sahaja. apa u mahu tengok kaa katanya .. aku kata kalau u berani u tunjukanlah.. amoi tu menjeling manja. Boleh katanya tapi jangan lebih-lebih. aku kata kat mana u mahu tunjuk? katanya dalam rumahnya. so aku pun panjat pagar rumah kami tu (kami jemur baju kat sebelah belakang) dan belakang rumah kami pokok kelapa sawit ) so tak ada sapa yang nampak.

Amoi tu terus masuk dalam. dan ke dalam bilik tidurnya. wah bilik tidurnya bersih dan wangi, ada aircon lagi. bila aku masuk sahaja bilik dia dia terus baring dan kangkangkan kainya luas-luas macam orang dah biasa dan berpengalaman tergamam aku dan batang aku terus tegang 100% dia suruh aku sondol kangkangnya yang masih berseluar pendek dan berbaju kuning aku terus gomol kangkang dia. dia mengerang kesedapan dan katanya lu tau tak sebenarnya dia dah lama idam kan aku. untuk jilat batang melayu sebab katanya dia tak pernah jilat batang yang dah sunat.

Sambil aku gomol-gomol dia mengerang kesedapan sambil ramas-ramas buah dadanya sendiri yang dah menegang keras dan aku pun sama-sama ramas buah dadanya. terasa lak seluarnya dah basah dan amoi tu mengeluarkan banyak air. hampir setengah jam aku macam tu. untuk cium mulutnya aku tak berani kot-kot dia baru lepas makan daging babi mampus aku. biar pantatnya kau sondol lagi sedap. aku tak tahu nak buat macam mana lagi so aku lanyak semacam aje katanya aku ni kasar dan gelojoh. kemudian amoi tu tanggalkan seluarnya didepan aku dan bajunya sekali. wah putehnya diaaaa kemaluannya tak banyak bulu dan menyebabkan kelentitnya yang tak sunat tu nampak panjang aku sentuh denagn jari terasa keras. dia mengeliat dan mengerang kesedapan dia gentel teteknya aku uli bijinya jari hantu aku kat dalam lobang dan ibu jari aku kat kelentitnya dan tangan kiri aku kat tetek kirinya. hampir setengah jam aku buat macam tu. so amoi tu terus tanggalkan kain aku yang dah basah dan banyak air keluar dari`adik` aku

Dia terus lihat batang aku dan dia tenung lama-lama katanya wow cantik ooo segar kerana dia lihat `adik` aku yang dah sunat. dia kolom dan jilat wahhh.. itulah kali pertama batang aku di jilat dan di kolom .terasa dunia ni berpusing ligat. aku kegelian dan terasa nak terpancut aje rasanya. tapi aku cuba tahan dan aku cuba tahan nafas . jilatan amoi tu terlalu sedap dan aku tak tahan lagi. amoi tu hisap dan sedut sambil tu lidahnya gesel kat batang aku. wahhhh aku mengerang kesedapan dan aku pun mengeluarkan peluh satu badan banyak. lama gak aku tahan

Kemudian amoi tu ajak kami main terbalik iaitu cara 69 wah.. sedap teramat sangat. aku tanya dia tak mahu masuk kaa dia kata dia tak mahu sebab dia kata dia masih dara. lebih kurang sepuluh minit aku tak tahan dan aku terus pancutkan air mani aku ke dalam mulutnya. wahhhhhhh sedapnya.. bila amoi tu terus kolom dan jilat batang aku yang sedang pancut dan amoi tu tekan kan pantatnya kat muka aku dan peha nya kepit kepala aku dan aku terus menjilat pantatnya dan akhirnya amoi tu mengerang kesedapan dan dia enjut-enjutkan pinggangnya kat arah aku mungkin dia pun sedang pancut dan aku terasa air yang banyak keluar tapi aku tak jilat lagi pantatnya.

Kami terus kepenatan. wah sedapnyaa. amoi tanya aku u tak ada pengalaman kaa. aku mengakuinya dan dia senyum. katanya kalau dia mahu lagi dia beri isyarat pada aku. sekarang ni dia malu-malu dengan aku buat macam biasa tapi bila keluarganya tak ada dia ajak tapi tak ada peluang langsung seperti pertama kali. Kadang-kadang kalau dia tak tahan malam dia ajak kebelakang rumah dan mengenggam batang aku itu sahaja yang dia puas.

Pernah gak dia ajak naik kereta proton satria dia pertemuan di tempat lain tapi setakat ini tak pernah menjadi. dan hari ini amoi tu dihantar keluarganya ke Australia untuk melanjutkan pelajaran nya sebagai accountant. mungkin kalau dia balik bercuti aku ada peluang dan itu pun mungkin raya cina tahun depan. itulah pengalaman aku dan sesiapa yang berminat untuk dilayani jilat emailah kepada aku (wanita sahaja tau) putehsuami@yahoo.com kalau ada gambar lagi bagus.


Nukilan
"putehsuami@yahoo.com"

Tiada ulasan: