Sabtu, 21 Januari 2017

DICUMBU PAKISTANI

Kisah benar ini diceritakan oleh akak kedai sebelah aku. Dia menjaga kedai yang menjual barang kecantikan. Yang mana terdapat perkhidmatan facial dan massage didalam kedai dia.

Terdapat ramai lelaki pakistan ditempat aku kerja ni. Di pendekkan cerita ade seorang lelaki pakistan mengunjungi kedai dia pada suatu hari. Berbadan sasa dan tinggi orang nya. Kak Da (nama akak tu) seperti biasa melayan dengan ramah dan mesra.

Laki tu nak buat facial kata nya. Kak Da ni plak orang nya bersaiz badan M. Tapi breast dia ya ampun.. memang besar dan padat. Kalau kena ngan laki muka kurus memang tenggelam kat breast dia.. besarrrr sangattt..

Semasa facial tu la kejadian tu berlaku. Urut punya urut muka, batang laki pakistan tu makin lama makin mengeras. Kak Da perasan tapi pura pura tak perasan. Tak tahan dengan batang yang makin mengeras tu, laki pakistan tu angkat tgn dan minta buka zip seluar. Tak selesa kata nya..

Kak Da nak cakap tak boleh buka pon tak tau nak cakap macamna. Sebab muka laki tu tengah bersabun. Dia pon teruskan je la.. Sambil urut muka dia pandang je batang lelaki tu. Nafsu dia pon dah naik sekali melihat batang keras sepanjang 9 inchi tu bergerak gerak.

Sambil menunggu masa mask kat muka laki pakistan tu, dia pon mengurut bahu laki tu. Memang ade dalam pakej sekali. Sambil mengurut bahu terasa ade tangan menjalar ke bawah skirt Kak Da. Mula mula dia tepis. Tapi melihat batang Pakistan tu mula tegak dan bergerak gerak dia biarkan je.. Tangan Pakistan memang hebat katanya.. Dengan jari yang panjang tu, dia mula terasa nikmat sangat. Tak perasan bila jari lelaki tu mula menggentel biji dia. Yang dia tahu nikmat dan nafsu yang mula menggila..

Mula mula kering je vagina dia. Lama lama banjir dengan air nafsu Kak Da. Tak tahan dengan keadaan tu, Kak Da mencabut mask di muka laki pakistan tu dan laki tu pun terus membuka seluarnya. Tergamam melihat batang laki pakistan tu. Sangat besar dan panjang! Pintu kedai ditutup dan di letakkan sign CLOSE.

Kak Da tak membuang masa. Hampir 3 tahun tidak merasa sentuhan lelaki. Hampir sahaja baju nya dikoyak laki pakistan itu. Dengan rakus tetek nya dihisap, digigit manja. Tangan laki itu  yang panjang dah mula menjalar di celah kangkang. Di masukkan jari, digentel dengan perlahan biji Kak Da. Kak Da hanya mampu merengek manja. Ahhhhh Ahhhh Ahhhhh.. Kak Da tahu dia tak akan bertahan dengan gentelan kat biji dia. Laki tu sempat mengambil minyak urut dan menyapu minyak itu di biji Kak Da. Pelincir yang digunakan lagi membuatkan Kak Da tak tahan. Semakin meronta Kak Da semakin dalam biji Kak Da digentel laki itu. Ternyata laki itu memang berpengalaman. Dia tahu camana nak uli dan gentel biji Kak Da. Tak sampai 10 minit digentel dengan hebat, Kak Da mencapai klimaks pertama..

Selepas kedua tetek Kak Da di hisap dan Kak Da mencapai klimaks pertama, laki itu mula mencium badan Kak Da..Perlahan lahan menuju ke bahagian bawah.. Dan akhirnya di celah kangkang Kak Da, laki itu mula memainkan lidah di biji Kak Da. Sedappppppp sangattttttt… Biji yang digentel tadi dijilat dengan laju dan rakus.. Ternyata kesedapan yang dinikmati tidak dapat dibandingkan dengan nikmat yang lain.. Argghhhhh arghhhh arghhhh… Jari laki itu tak duduk diam. Jari dia digunakan untuk mencucuk lubang belakang Kak Da.. Laki itu mula memasukkan jari kat lubang belakang dengan menggunakan minyak urut tadi.. Kak Da dah semakin tak tentu arah.. Lidah laki tu menjilat biji, jari kanan di lubang belakang.. jari kiri di lubang depan.. Nikmat tak terkataaaaaa…Semakin bising Kak Da meracau semakin laju jugak lidahnya menjilat biji Kak Da.. Lidah laki pakistan itu memang powerrrr.Takkkkkk nakkkkkkkkkkkkk.. Kak Da mencapai klimaks kedua..

Kak Da menggelupur! Nikmat 2 kali klimaks yang sangat best. Laki tu tak buang masa terus memanjat Kak Da. Dia cuba memasukkan batang keras 9 inch nya..Tapi tak berjaya! Kak Da berkerut sikit. Panjang dan besarrrr sangattt.. Tak pernah dinikmati nya sebelum ini. Ternyata lelaki itu pandai memainkan peranan. Sekali hentakan 1 batang masuk ke dalam rahim Kak Da. Menjerit Kak Da kesakitan. Sambil merehatkan batang di dalam lubang Kak Da, laki itu menghisap tetek Kak Da. Bila Kak Da mula mendesah desah kesedapan lagi, Laki itu tidak membuang masa dan terus menghenjut dan henjut lagi..

Bagi Kak Da, hentakan demi hentakan adalah nikmat dunia yang tidak terungkap. Sedap, padat dan penuh didalam rahim nya.. Arghhhhhhhhh Arghhhhhhhh Arghhhhhhhh

Kak Da hanya mampu menjerit. Laki itu memang tidak kenal erti penat.. Setiap hentakan adalah hentakan padu yang sangat kuat. Plak plak keplak bunyi nya.. Kak Da dah klimaks kali ke 3. Tapi laki itu tak nampak penat lagi. Di pusing nya badan Kak Da dan masukkan ke lubang belakang. Menggunakan minyak urut tadi sebagai pelincir. Mula mula sakit gilaaaa.. Tetapi selepas beberapa kali mencuba, akhirnya lubang belakang Kak Da pun di terokai. Yesssssssssssss… Kak Da menjerit kesedapan..Ternyata kesedapan nya juga sama.. Bayangkan batang yang besar dan penjang memasuki ruang rahim korang? Dengan hentakan telur laki tu kena kat biji. Sedap tak terkata!

Selepas 15 minit hentakan di lubang belakang, laki tu bagitau dia pon nak keluar da.. Kak Da hanya mampu mengangguk.. Dengan hentakan ke lubang Kak Da dan sambil menggentel biji Kak Da, laki tu terus menghunus batang nya dengan kuat kuat dan kuattttttttt… Arghhhhh..Kak Da klimaks lagi selepas laki tu pun memancutkan semua air mani ke dalam rahim Kak Da.. Kak da terkulai layu dikatil. Laki tu mencium bibir nya dan mengucapkan maaf. Ternyata Kak Da berkenan dengan laki tu. Sehingga sekarang laki itu akan datang ‘menolong’ dia di kedai. Dan Kak Da pernah cerita hubungan seks dorang dah berlanjutan sehingga ke rumah. Pernah jugak laki tu main sehingga 2 jam. Tak berhenti. Aku kagum.